اصول استفاده و نصب کیو آر کد کاتالوگ

نصب کیو آر کد

استفاده و نصب کیو آر کد می تواند بسیار اثر بخش و مفید باشد، اگر به درستی انجام شود. وقتی با دقت به اطراف خود نگاه کنیم، متوجه تعداد زیادی از کیو آر کد خواهیم شد که ممکن است از کنار آن ها به سادگی عبور کرده باشیم. نصب کیو آر کد برای ارائه کاتالوگ در هر فضایی می تواند بسیار پرکاربرد داشته باشد. در این مقاله شما را با کیو آر کد و آماده سازی آن آشنا خواهیم کرد.

 

نصب کیو آر کد در نمایشگاه ها

وقتی شما اسمارت کاتالوگ را جایگزین کاتالوگ های چاپی می کنید، می توانید از کیو آر کد در نمایشگاه برای ارائه کاتالوگ خود استفاده کنید. انتشار اسمارت کاتالوگ در نمایشگاه ها و همایش های شما فقط از طریق کیو آر کد انجام نمی شود (در آموزش شرکت در نمایشگاه قسمت اول و قسمت دوم درباره نحوه انتشار و استفاده از اسمارت کاتالوگ در نمایشگاه توضیح داده ایم). در واقع استفاده از بارکد های پاسخ سریع (کیو آر کد) یکی از عمومی ترین روش های انتشار و تحویل کاتالوگ الکترونیکی شماست که باید از آن بهترین استفاده را بکنید.

 

کاربرد کیو آر کد در نمایشگاه

کیو آر کد ها می توانند کارهای زیادی را انجام دهند، اما بهترین کاربرد کیو آر کد در یک فضای تجاری مانند نمایشگاه، ارائه کاتالوگ الکترونیکی شماست. تنوع کارهایی که یک کیو آر کد بعد از اسکن شدن می تواند انجام دهد، تنوع مناسبی دارد که در مقاله نحوه ی ساخت qr حرفه ای تشریح داده ایم. اما همانطور که توضیح دادیم، استفاده و نصب کیو آر کد در نمایشگاه به جهت ارائه کاتالوگ الکترونیکی مهمترین کاربرد کیو آر کد در نمایشگاه است.

 

اصول ساخت و استفاده از کیو آر کد

اولین اقدامی که برای استفاده از کیو آر کد باید انجام دهید، تهیه و ساخت کیو آر کد برای کاتالوگتان است. سازندگان کیو آر کد زیادی وجود دارند که می توانند برای کاتالوگ الکترونیکی شما کیو آر کد بسازند. نکته ای که باید در انتخاب سازنده کیو آر کد دقت کنید، این است که چقدر می توانید به عملکرد و پایداری آن اعتماد کنید. هیچ چیز دلسرد کننده تر از یک کیو آر کد که کار نمی کند و یا اسکن نمی شود در نمایشگاه وجود ندارد. خبر خوبی که برای سفارش دهندگان اسمارت کاتالوگ وجود دارد این است که حین تحویل سفارش اسمارت کاتالوگ، کیو آر کد کاتالوگ هم تحویل آنها میشود تا دغدغه ای برای استفاده و تولید کیو آر کد نداشته باشند.

 

نکات مهم درباره کیو آر کد اسمارت کاتالوگ

اولین و مهترین نکته ای که درباره کیو آر کد اسمارت کاتالوگ وجود دارد این است که بدون نیاز به تغییر کیو آر کد، می توان آن را مدیریت کرد. هر زمان که کاتالوگ الکترونیکی شما تغییر کند ( به روز رسانی اسمارت کاتالوگ )، کیو آر کد آخرین نسخه از کاتالوگ شما را در اختیار مخاطبانتان قرار می دهد. کیو آر کد های تیم اسمارت کاتالوگ به صورت فایل وکتور به شما تحویل داده می شود تا به راحتی و بدون کاهش کیفیت بتوانید آن را در هر سایزی که مدنظر دارید، استفاده کنید.

 

کیو آر کد اسمارت کاتالوگ

 

بازاریابی با کیو آر کد

بازاریابی با کیو آر کد در نمایشگاه بسیار دلپذیر خواهد بود، اگر به چند نکته کلیدی دقت کنید:

  • نصب کیو آر کد را با دقت انجام دهید و محل مناسبی برای آن ها انتخاب کنید. از نصب کیو آر کد در جاهایی که جلب توجه نمی کنند و یا اسکن کردن را سخت می کند، پرهیز کنید.
  • هرگز کیو آر کد را روی کارت های آویز گردنی پرسنل خود نصب نکنید. این کار اهانت به پرسنل خودتان است. به جای این کار می توانید از استند های رومیزی کیو آر کد استفاده کنید.
  • در هر مرحله آماده سازی و نصب کیو آر کد آن را اسکن و عملکرد صحیح آن را مورد بررسی قرار دهید.
  • محدودیتی در محل نصب کیو آر کد ندارید و می توانید کیو آر کد خود را روی کارت ویزیت، بگ های تبلیغاتی و حتی کاتالوگ های چاپی خود هم استفاده کنید.
  • نکات فنی استفاده از کیو آر کد را به طراحتان یادآوری کنید. ( استفاده تک رنگ در ابعاد کوچک، رعایت حداقل سایز مجاز و … )

 

کاربرد کیو آر کد و نصب کیو آر کد برای انتشار اسمارت کاتالوگ می تواند در هر فضایی موثر باشد. عملکرد کیو آر کد در نمایشگاه با رعایت اصول استفاده از کیو آر کد می تواند نرخ بالایی از اسکن شدن را برای شما به ارمغان بیاورد. این نکته را نباید فراموش کرد که استفاده از کیو آر کد برای ضمیمه کردن اسمارت کاتالوگ به هر چیزی کاربرد دارد. ضمیمه کردن اسمارت کاتالوگ برای بازاریابی با کیو آر کد در هر فضایی می تواند بسیار هیجان بخش باشد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *