چرا کاتالوگ هوشمند برای تمام مشاغل مفید است؟

چرا کاتالوگ هوشمند

مدیران به روز و هوشمند می دانند که چرا کاتالوگ هوشمند برای آن ها منافع زیادی دارد. فارغ از اینکه کسب کار شما چیست، استفاده از کاتالوگ هوشمند برای شما مزیت هایی دارد که می تواند کسب و کار شما را از پرداخت هزینه های زیاد بابت کاتالوگ های چاپی بی نیاز کند.

 

چرا کاتالوگ هوشمند ( Smart Catalog ) یک انتخاب منطقی است؟

حتماً شما هم به این باور رسیده اید که داشتن یک کاتالوگ الکترونیکی ( کاتالوگ دیجیتالی ) می تواند چقدر برای شما سودآور باشد. اما چرا کاتالوگ هوشمند برای همه کاربرد دارد؟ آیا هر کسب و کاری می تواند از مزایای اسمارت کاتالوگ ( کاتالوگ هوشمند ) بهره مند شود؟ بهترین زمان برای سفارش اسمارت کاتالوگ، چه موقعی است؟

 

چرا کاتالوگ هوشمند ( Smart Catalog ) صرفه های اقتصادی دارد؟

چرا کاتالوگ هوشمند ؟ شرایط آماده سازی و هزینه های کاتالوگ چاپی آنقدر افزایش داشته، که توجیح اقتصادی و بازگشت سرمایه آن ها بسیار کم شده و بسیاری از مدیران شرکت ها و کسب و کارها برای صرفه جویی در پول و ثروت کسب و کارشان، اسمارت کاتالوگ را به عنوان جایگزینی برای کاتالوگ های هزینه بردار چاپی انتخاب می کنند.

دلیل این موضوع این است که بر خلاف کاتالوگ های چاپی و دیگر کاتالوگ های الکترونیکی برای تهیه و آماده سازی اسمارت کاتالوگ فقط یکبار هزینه پرداخت می کنند و هیچ هزینه ای تحت عنوان اشتراک و یا شارژ سالیانه پرداخت نمی کنند.

 

کاتالوگ هوشمند کسب و کار شما را متحول می کند

کاتالوگ هوشمند ( Smart Catalog )، یک کاتالوگ دیجیتالی ( الکترونیکی ) است که به دلیل عدم نیاز به چاپ و عدم محدودیت در ارسال و انتشار می تواند تاثیر کاملاً مشهودی در هزینه های مربوط به کاتالوگ معرفی محصولات و خدمات شما داشته باشد. علاوه بر این موضوع طراحی هر اسمارت کاتالوگ به صورت اختصاصی و توسط تیم حرفه ای طراحی انجام می شود و دیگر نیازی به نگرانی بایت زیبایی کاتالوگ خود نخواهید داشت. طراحی های اسمارت کاتالوگ فضای بصری کسب و کار شما را ارتقا می دهد و باعث می شود ارائه ای حرفه ای از کارتان داشته باشید.

 

کاتالوگ هوشمند دیجیتال چیست؟

 

اسمارت کاتالوگ یک کاتالوگ هوشمند دیجیتال

اسمارت کاتالوگ به عنوان یک کاتالوگ هوشمند دیجیتال بستری برای هوشمندانه معرفی کردن محصولات و خدمات شماست و با امکاناتی که دارد، می تواند تمام نیازهای فروش و بازاریابی شما را محقق کند. این کاتالوگ دیجیتالی بدون نیاز به اینترنت هم قابل مشاهده است و نیازی به نصب و مراحل دیگر ندارد و کندی و اختلالات اینترنتی هیچ تاثیری روی آن نخواهد داشت.

 

اسمارت کاتالوگ به عنوان یک کاتالوگ هوشمند دیجیتال چیست؟

اسمارت کاتالوگ به عنوان یک کاتالوگ هوشمند دیجیتال چیست؟ تیم ما به عنوان مبتکر اسمارت کاتالوگ و با دانشی که در زمینه طراحی UX و طراحی UI دارد، بر بستر فایل های PDF، کاتالوگ الکترونیکی را ایجاد کرده است که مثل یک اپلیکیشن موبایل با مخاطب ارتباط بر قرار می کند، منتها به زبان فایل PDF.

پی دی اف بودن اسمارت کاتالوگ به شما این امکان را می دهد که مثل کاتالوگ های PDF خود آن را در هر جایی و به هر شکلی که مد نظر دارید برای مخاطبان خود ارسال و منتشر کنی؛ اما اسمارت کاتالوگ به عنوان یک کاتالوگ هوشمند دیجیتال تفاوت های زیادی با فایل های pdf عادی دارد که در مقاله ساخت کاتالوگ PDF در مورد آن صحبت کرده ایم. مرحله هوشمند سازی و نکات فنی رعایت شده در اسمارت کاتالوگ آن را به یک فایل PDF کاملاً منحصر به فرد تبدیل می کند.

حجم و کیفیت بسیار مناسب، بهینه بودن برای شناسایی توسط موتورهای جستجو مانند گوگل، تجربه کاربری و واسط کاربری کاملاً استاندارد و اثر بخش، ارتباط مستقیم با تمام رسانه های الکترونیکی مانند وب سایت و شبکه های اجتماعی، امکان ارتباط با پیام رسان های دیجیتالی مانند واتساپ و دیگر امکانات اسمارت کاتالوگ آن را از یک فایل PDF عادی، متفاوت می کند. از تمام فاکتورهای فنی اسمارت کاتالوگ که بگذریم، طراحی اسمارت کاتالوگ به صورت کاملاً اختصاصی بوده و ارائه ای متفاوت از برند شما را به ارمغان خواهد داشت.

 

کاتالوگ هوشمند دیجیتال

 

کاتالوگ هوشمند را اشتباه نگیرید

اجرای کاتالوگ هوشمند ( Smart Catalog ) یعنی یک نگاه کامل و جامع به تمام فاکتور های کیفی و فنی مورد نیاز شما. شرکت ها و طراحان زیادی به طراحی اسمارت کاتالوگ اقدام می کنند، اما با عدم رعایت فاکتورهای فنی و کیفی اسمارت کاتالوگ، نمی توانند نیازهای سفارش دهنده را برآورده کنند و یا در کاتالوگ نهایی آن ها دچار مشکلاتی خواهد بود که سفارش دهنده را دچار محدودیت می کند. در این بین شرکت ها و تیم هایی هستند که خود را نماینده و یا همکار تیم اسمارت کاتالوگ معرفی می کنند و از رزومه تیم اسمارت کاتالوگ سوء استفاده می کنند. لذا پیشنهاد می کنیم قبل از ارجاء سفارش طراحی و اجرای اسمارت کاتالوگ خود به این گروه ها، موضوع را با ما درمیان گذاشته تا از هدر رفت زمان و پول خود در آینده جلوگیری کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *