کاربرد کیو آر کد در نمایشگاه

کیو آر کد در نمایشگاه

شرکت کنندگان نمایشگاه های تجاری همیشه از استفاده از فناوری های جدید استقبال می کنند و استفاده از کیو آر کد در نمایشگاه ها هم جزو همین موارد به حساب می آید. از این نکته نباید قافل شد که استفاده نادرست از هر فناوری می تواند نتایج منفی در برداشته باشد و در صورت عدم رعایت اصول استفاده از کیو آر کد می توان از بروز نتایج منفی و مخرب در نمایشگاه جلوگیری کرد.

 

کیو آر کد چیست ؟

امروز به جرات می توان گفت که اکثر افراد می دانند که کیو آر کد چیست و چه کاربردهایی دارد. قطعاٌ اگر به عنوان یک بازدید کننده به نمایشگاه های تجاری سری زده باشید، حداقل یک یا چند کیو آر کد در نمایشگاه را دیده اید. اما اساساً کیو آر کد چیست و چطور کار می کند؟ کیو آر کد یا بارکد های پاسخ سریع، یک فرمول برای ایجاد ارتباط مخاطب ( کاربر ) با یک پایانه الکترونیکی به صورت پایدار و عمومی است. شما به عنوان مالک یک کیو آر کد بر اساس نیاز و توقعی که دارید اقدام به تهیه بارکد پاسخ سریع ( Qr-Code ) می کنید و بعد از آماده سازی، آن را در اختیار مخاطبانتان قرار می دهید. کیو آر کد در نمایشگاه فقط کاربرد ندارد، بلکه از این فن آوری در هر جایی می توانید استفاده کنید.

 

کاربرد کیو آر کد در نمایشگاه به چه صورت است؟

کاربرد کیو آر کد محدود به یک موضوع خاص نیست. این موضوع نباید برای شما این سوء تفاهم را ایجاد کند که با کیو آر کد ها می توانید هر کاری را انجام دهید. در واقع وظایفی که شما می توانید از کیو آر کد ها انتظار داشته باشید، دامنه خاصی دارد که در مقاله بازاریابی با کیو آر کد ها آن ها را توضیح داده ایم و شما می توانید از میان وظایفی که کیو آر کد ها می توانند انجام دهند، یکی را انتخاب نمایید.

 

کاربرد کیو آر کد در نمایشگاه

کاربرد کیو آر کد در نمایشگاه می تواند بسیار جذاب باشد به شرطی که از آن ها به درستی استفاده شود. اینکه بارکد هوشمند شما هنگام اسکن شدن چه کاری انجام دهد، مهمترین تصمیمی است که باید بگیرید.

به شما این ضمانت را می دهیم که بارکدهای بازدید وب سایت در عمل هیچ کاربردی برای شما نخواهد داشت! فرمان کیو آر کد در نمایشگاه می تواند مشاهده وب سایت شما باشد و به نوعی حجم مناسبی از بازدید را در مدت برگذاری نمایشگاه ایجاد کند، اما ماندگاری این تصمیم بسیار کوتاه است. پیشنهاد می کنیم اگر قصد استفاده از کیو آر کد در نمایشگاه را دارید، از فرمان هایی مثل بازدید از شبکه های اجتماعی و یا دانلود کاتالوگ دیجیتال استفاده نمایید.

 

کیو آر کد چیست

 

چند نکته مهم برای استفاده از کیو آر کد در نمایشگاه

  • بارکد خود را از منابع و سایت های معتبر تهیه کنید تا در استفاده آن به مشکل نخورید.
  • حتماً شخصیت پردازی لازم را برای بارکد به درستی انجام دهید. ابعاد آن را بیش از اندازه کوچک و یا بزرگ نکنید. سایز بارکد را به شکلی متناسب با زمینه در نظر بگیرید.
  • بارکد خود را در محلی قرار دهید که بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی آن را اسکن کنند. ( حداقل ارتفاع برای قراردادن بارکد از سطح زمین 1.5 متر است )
  • بارکد در محصولات چاپی ( مثل کارت ویزیت و … )، بهتر است به صورت تک رنگ مشکی ( C:00/M:00/Y:00/K:100 ) طراحی شود. مخصوصاً اگر بارکد ذخیره اطلاعات تماس باشد.
  • تکنیک تگ گذاری ( برچسبی کردن بارکد ) می تواند عملکرد کیو آر کد را در نرخ اسکن شدن افزایش دهد.
  • نفرات و تیم اطلاع رسانی و پرزنت خود را با نحوه عملکرد بارکد آشنا کنید تا در صورتی که راهنمایی بازدیدکنندگان نیاز بود، به درستی عمل کنند.

 

کیو آر کد های تیم ما

تیم ما برای ایجاد اطمینان کامل از عملکرد درست و اصولی کیو آر کد ها اقدام به پلتفرم بومی، ساخت و مدیریت اختصاصی کرد. در حال حاضر کیو آر کد های تولید شده قابلیت ارتباط به هر لینک یا آدرس اینترنتی ( URL ) را دارند و این قابلیت برای آن ها وجود دارد که بدون تغییر در کیو آر کد، لینک و مقصدشان را تغییر داد. کیو آر کد های تولید شده در پلتفرم تیم ما، قابلیت دانلود اسمارت کاتالوگ را داشته و همیشه آخرین نسخه از اسمارت کاتالوگ را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهند.

 

مزیت های کیو آر کد های ما

  • ایجاد دسترسی سریع و آسان برای دانلود کاتالوگ الکترونیکی
  • پایداری و عملکرد ارزیابی شده بدون محدودیت در تعداد اسکن
  • قابلیت تغییر در آدرس دهی کیو آر کد بدون نیاز به تغییر کیو آر کد و یا تولید مجدد.

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *