سفارش کاتالوگ دیجیتال

سفارش کاتالوگ دیجیتال

هر کسب و کار برای داشتن یک کاتالوگ الکترونیکی دلایل مختص به خود را دارد و سفارش کاتالوگ دیجیتال به نوعی جزو نیازهای اولیه کسب و کارهای به روز شده است و دلیل این موضوع برای هر کدام می تواند متفاوت باشد. استفاده از کاتالوگ های دیجیتالی ( الکترونیکی ) به جای کاتالوگ های چاپی، علاوه بر صرفه های اقتصادی، سبک متفاوتی از ارائه، معرفی و ارسال و انتشار را به همراه خواهد داشت. این نکته را نباید فراموش کرد که کاتالوگ های الکترونیکی ( کاتالوگ دیجیتال ) انواع و نسل های مختلفی دارند و تصمیم در مورد انتخاب یک پلت فرم جامع و مفید اولین مرحله تصمیم گیری در سفارش کاتالوگ دیجیتال به حساب می آید.

 

دلایل سفارش کاتالوگ دیجیتال در کسب و کار شما

سفارش کاتالوگ هوشمند دیجیتال برای شما مزایا و منافع مختلفی را به همراه خواهد داشت که میزان هر کدام از آن ها بسته به نوع کسب و کار شما متفاوت خواهد بود، اما در حالت کلی مزایای کاتالوگ های الکترونیکی برای هر کسب و کاری موثر خواهد بود. مهمترین عامل در محقق شدن این مزایا، این است که کاتالوگ دیجیتال شما بر پایه چه استانداردی طراحی و ساخته شده باشد. از آنجایی که نسل اسمارت کاتالوگ جدیدترین و استانداردترین نسل از کاتالوگ های دیجیتالی است، با الگوریتم های بازاریابی دیجیتال منطبق بوده و مزیت های بالاتری نسبت به دیگر نسل های کاتالوگ الکترونیکی دارد. برای همین در ادامه، ملاک سفارش کاتالوگ دیجیتال را سفارش اسمارت کاتالوگ در نظر گرفته ایم.

 

قبل از سفارش کاتالوگ الکترونیکی چه کارهایی باید انجام شده باشد؟

برای سفارش کاتالوگ الکترونیکی به شکلی که بتواند عملکرد درستی در پلن های فروش و بازاریابی داشته باشد، نیازمند تهیه موارد مشخص و برنامه ریزی درست و اصولی در مورد آن ها خواهید بود:

  • مشخص کردن گروه بندی ها و دسته بندی های محصولات و یا خدمات
  • تعیین گروه مخاطب اصلی ( مخاطبان اولویت یک )
  • تعیین سرفصل های اصلی و فرعی در کاتالوگ
  • محتوا نویسی های عمومی و تبلیغاتی برای سرفصل های اصلی و فرعی، بر اساس گروه مخاطب اصلی
  • آماده سازی تصاویر صنعتی و تصاویر تبلیغاتی ( در صورتی که ارائه کننده، محصول هستید )

انجام  درست 5 مورد بالا قبل از سفارش کاتالوگ الکترونیکی، اثربخشی کاتالوگ الکترونیکی شما را ضمانت می کند.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که سفارش کاتالوگ دیجیتال بسیار به سفارش طراحی سایت شبیه است. برای طراحی یک سایت اصولی و کارا، 5 مورد بالا می بایست انجام شده باشد ( حتی اگر به تفکیک 5 مورد فوق صورت نگرفته باشد ) .شما به عنوان کسی که قصد سفارش کاتالوگ الکترونیکی دارد باید طرح نیاز و توقعات خود را از کاتالوگ الکترونیکی خود داشته باشید. ترسیم درست و قطعی این موضوع، به کمک واحد های فنی اسمارت کاتالوگ باعث صرفه جویی در زمان خواهد بود.

 

سفارش اسمارت کاتالوگ

سفارش اسمارت کاتالوگ با مشخص بودن 5 موردی که در بالا بیان شد، کار راحتی است. تنها نکته ای که باقی می ماند نحوه ارائه و انتقال اطلاعات و داکیومنت هاست که بهتر است به صورت طبقه بندی شده و منظم صورت گیرد. از آنجایی که فرآیند طراحی اسمارت کاتالوگ، یک فرآیند استانداردسازی شده است، تمام مراحل سفارش اسمارت کاتالوگ طبق استاندارد این نسل از کاتالوگ های دیجیتالی صورت می گیرد و در تمام مراحل مسئول فنی سفارش شما، در کنار شما حضور خواهد داشت تا سفارش شما بر طبق استانداردهای اسمارت و به بهترین شکل مدیریت و اجرا شوند.

لازم به ذکر است تیم ما به عنوان مبتکر و توسعه دهنده نسل اسمارت کاتالوگ های الکترونیکی، هیچ ضمانت فنی و اجرایی در قبال دیگر تیم ها و یا طراحانی که به نوعی مدعی اجرای اسمارت کاتالوگ هستند نخواهد داشت.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *