سفارش کاتالوگ هوشمند دیجیتال

سفارش کاتالوگ هوشمند دیجیتال

وقتی به فکر سفارش کاتالوگ هوشمند دیجیتال می افتیم با پلتفرم های مختلفی مواجه می شویم که همه برای افزایش سهم بازار در تلاش هستند. در این بین داشتن صداقت در بیان واقعیت های پلتفرم های مختلف گاهاً کمرنگ می شود و سفارش دهندگان در پایان متوجه واقعیت هر پلتفرم و مسائل کیفی و فنی خواهند شد. در این مقاله شما را با نحوه انتخاب و سفارش کاتالوگ هوشمند دیجیتال آشنا خواهیم کرد.

 

نکاتی برای سفارش کاتالوگ هوشمند دیجیتال :

هنگام سفارش کاتالوگ هوشمند دیجیتال به چند نکته مهم باید دقت کرد تا تصمیم گیری برای سفارش کاتالوگ هوشمند دیجیتال آسان تر شود. داشتن اطلاعات درست از اتفاقی که قرار است رقم بخورد، باعث آن می شود که تصمیم گیری برای شما سریع تر و راحت‌ تر باشد.

 

کاتالوگ آنلاین یا آفلاین؟

تحت وب بودن یک کاتالوگ آنلاین معایبی دارد که می تواند باعث بروز مشکلات جدی شود. داشتن اطلاعات واقعی در بخش سئو می تواند معایب کاتالوگ آنلاین را مشخص کند. قطعاً با توجه به کاهش چشمگیر پهنای باند و اختلالات اینترنتی دوست ندارید که مخاطبانتان با یک کاتالوگ که به صورت ناقص نمایش داده شده، مواجه شوند. اسمارت کاتالوگ شما یک داکیومنت با پسوند PDF است که تمام فاکتورهای لازم برای تبدیل شدن به یک کاتالوگ هوشمند دیجیتال تمام عیار را دارد و می تواند به صورت یک فایل در اختیار مخاطب قرار بگیرد.

 

طراحی و گرافیک کاتالوگ (UI) را بررسی کنید.

گرافیک و دیزاین هر کاتالوگی ( حتی اگر کاتالوگ چاپی باشد ) یکی از مهمترین فاکتور هاست. طرح های تمیز و اصولی باعث می شود پرزنت شما در کاتالوگ قدرت مضاعفی بگیرد. در مقابل استفاده از بهترین و قدرتمند ترین امکانات برنامه نویسی به همراه یک گرافیک و دیزاین ضعیف هیچ چیزی جز ارائه دست و پا شکسته به همراه نخواهد داشت.

 

تجربه کاربری را بررسی کنید.

وقتی صحبت از یک محصول تعاملی می شود معیاری تحت عنوان تجربه کاربری مطرح می شود که به نوبه خود نکته بسیار مهمی است. تمام کاتالوگ های الکترونیکی با مخاطبان شما در تعامل هستند و بر اساس دسترسی های موجود به نیاز مخاطب پاسخ می دهند. بررسی و تحلیل اصولی تجربه کاربری نیازمند دانش و تخصص است؛ اما برای بررسی اولیه کافیست به عنوان یک کاربر ( نه کسی که می خواهد، سفارش کاتالوگ هوشمند دیجیتال بدهد ) نمونه های مختلف را مشاهده و بررسی کنید که چقدر این فرآیند به درستی مدیریت و انجام شده است.

 

اسمارت کاتالوگ ، تجربه ای از کاتالوگ های دیجیتال هوشمند را به شما هدیه می کند

اسمارت کاتالوگ به عنوان جدیدترین و استانداردترین نسخه از کاتالوگ های الکترونیکی هوشمند، بر بستر پلتفرم پر قدرت ADOBE PDF پایه گذاری شده و خروجی آن بر خلاف کاتالوگ های آنلاین که فقط به صورت لینک قابل ارسال و استفاده هستند، می تواند علاوه بر لینک، به صورت یک داکیومنت هوشمند سازی شده به مخاطب ارائه شود.

ارسال و انتشار اسمارت کاتالوگ محدودیتی نخواهد داشت وقتی علاوه بر لینک دانلود، فایل آفلاین را هم در اختیار دارید. استفاده از داکیومنتی که به خودی خود تمام فاکتورهای یک کاتالوگ استاندارد و غیر وابسته را داشته باشد، مزیت های فراوانی دارد. عدم وابستگی به وب و اینترنت یکی از مهمترین، این نکات است. حفظ مالکیت میزبانی فایل در فضای شما باعث استقلال کاتالوگ هوشمند دیجیتال و حفظ کامل منافع آن برای کسب و کار شماست.

 

مزیت های اسمارت کاتالوگ نسبت به دیگر پلتفرم ها

  • خروجی نهایی استاندارد و بهینه شده و بدون وابستگی به فضای وب
  • طراحی گرافیکی کاملاٌ حرفه ای و اختصاصی بر اساس سبک بصری برند شما
  • ارتباط بر خط و مستقیم با تمام رسانه های الکترونیکی شما
  • به روز رسانی متعدد در کاتالوگ

 

مزایای استفاده از اسمارت کاتالوگ

 

تیم ما توسعه نسل اسمارت کاتالوگ را همواره در اولویت قرار داده و زیرساخت های پایدار و اصولی، برای ارائه بهترین نتیجه را برای مشتریان خود انجام می دهد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *