قیمت کاتالوگ دیجیتال

قیمت کاتالوگ دیجیتال

وفتی تصمیم می گیرید که بجای استفاده از کاتالوگ های چاپی از کاتالوگ های الکترونیکی استفاده کنید، عوامل زیادی بوجود می آید که می تواند برای شما سوال برانگیز باشد، قیمت کاتالوگ دیجیتال هم می تواند یکی از همین سوالات باشد.

 

قیمت کاتالوگ دیجیتال

اینکه چقدر برای این تغییر ( کوچ از کاتالوگ های چاپی به کاتالوگ های الکترونیکی ) باید هزینه کنید، می تواند مسئله مهمی باشد که قطعاً همین طور هم هست. یکی از مزیت هایی که کاتالوگ های الکترونیکی برای شما به ارمغان خواهند آورد، صرفه جویی در هزینه هاست اما قیمت کاتالوگ دیجیتال شما می تواند بر این موضوع تاثیر مستقیم داشته باشد.

 

محاسبه هزینه کاتالوگ الکترونیکی

اینکه شما از چه پلتفرمی برای تامین کاتالوگ الکترونیکی خودتان استفاده کنید، می تواند مشخص کند که قیمت کاتالوگ الکترونیکی شما چگونه محاسبه خواهد شد. ممکن است استفاده از یک پلت فرم قدیمی و یا غیر استاندارد باعث شود برای هر بار انتشار، متحمل هزینه های زیادی شوید ( کاتالوگ های الکترونیکی مالتی مدیا ).

زمانی به صورت پروژه ای قیمت داده می شد و از تعرفه خاصی برای اجرا استفاده نمی شد. هزینه کاتالوگ های آنلاین ( وب سایت و یا دیگر کاتالوگ های آنلاین ) بر اساس تعداد صفحات کلیدی قالب، قیمت دهی می شوند و عمدتاً هزینه های ماهیانه ای بابت نگهداری آن پرداخت می شود.

مزیت کاتالوگ های الکترونیکی اسمارت

کاتالوگ های الکترونیکی اسمارت بر اساس تعداد صفحه محاسبه شده و معمولاً هزینه ماهیانه ای ندارند، مگر استفاده از خدمات فضای ابری اسمارت کاتالوگ. داشتن محاسبه هزینه کاتالوگ الکترونیکی به شما اثبات می کند که کاتالوگ الکترونیکی که انتخاب کرده اید تا چه حد می تواند در مسائل مالی صرفه جویی کند و در کاریز فروش و بازاریابی شما چقدر موثر و کارا باشد.

 

محاسبه هزینه کاتالوگ الکترونیکی

 

عوامل مهم دربرآورد قیمت کاتالوگ دیجیتال

اینکه بدانید عوامل مهم در برآورد قیمت کاتالوگ دیجیتال شما و مواردی که می تواند تعداد صفحات اسمارت کاتالوگ شما را تغییر دهد چه چیزهایی است، بسیاری از ابهامات شما را در برآورد هزینه اسمارت کاتالوگ برطرف می کند. برخی از اصلی ترین عوامل در مشخص شدن تعداد صفحات کاتالوگ الکترونیکی اسمارت شما:

محورهای اصلی اسمارت کاتالوگ شما

اسمارت کاتالوگ شما می بایست یک ابزار کارا و موثر در بازاریابی و فروش شما باشد و محورها و فصل های اصلی اسمارت کاتالوگ بر همین اساس تدوین می شود. هر یک از این محورها بر اساس محتواهایی که قرار است با مخاطبان شما در میان بگذارند، می توانند تعداد صفحات اسمارت کاتالوگ شما را معین کند.

کیفیت و حجم تعاملات

اسمارت کاتالوگ یک کاتالوگ تعاملی است و بر همین اساس می بایست یک چرخه تعاملی مناسب با مخاطب داشته باشد تا بتواند تمام محورهای محتوایی شما را به درستی در اختیار کاربر و مخاطبان شما قرار دهد.

ترسیم و تدوین تعامل مورد نیاز برای ارائه محتواها توسط تیم طراحی تجربه کاربری اسمارت کاتالوگ صورت می گیرد و شما نیازی نیست برای این قسمت کاری انجام دهید. عملیاتی کردن استاندارد و درست این تعامل در اسمارت کاتالوگ می تواند حضور صفحاتی را الزامی کند که نداشتن آن ها باعث ایجاد اختلال در تعامل شوند.

تعداد محصولات و یا خدمات

تعدادی محصول و یا خدماتی را که قرار است در کاتالوگ به مخاطبان خود ارائه کنید، بر روی تعداد صفحات تاثیرگذار است و این موضوع بدیهی ترین موضوع است؛ اما یک نکته را در نظر داشته باشید که طبقه بندی اطلاعاتی مربوط به محصولات و یا خدمات می تواند محاسبات این بخش را متفاوت کند.

 

نحوه قیمت ساخت کاتالوگ دیجیتال

همانطور که گفته شد، برآورد هزینه اسمارت کاتالوگ بر اساس تعداد صفحات آن صورت می گیرد و محاسبات تعداد صفحات آن به عوامل زیادی وابسته است که در بالا ذکر شد. تیم ما به عنوان مبتکر اسمارت کاتالوگ تعرفه رسمی برای طراحی و اجرای اسمارت کاتالوگ دارد که بر اساس تعداد صفحات تعیین می شود. این هزینه شامل طراحی تجربه و واسط کاربری و قالب اختصاصی اسمارت کاتالوگ شما، بارگذاری اطلاعات در قالب و همچنین آماده سازی فایل نهایی بر اساس استانداردها و معیارهای رسمی اسمارت کاتالوگ می باشد تا بتوانید یک اسمارت کاتالوگ استاندارد و کارا در اختیار داشته باشید.

 

قیمت ساخت کاتالوگ دیجیتال

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *