افزایش فروش با کاتالوگ الکترونیکی

افزایش-فروش-با-کاتالوگ-الکترونیکی

مهم ترین هدف از تهیه و آماده سازی کاتالوگ چه به صورت چاپی باشد، چه به صورت الکترونیکی و دیجیتال، افزایش فروش است و افزایش فروش با کاتالوگ الکترونیکی به عنوان یک ابزار فروش قطعا محقق خواهد شد؛ اما اگر می خواهید کاری کنید که افزایش فروش بیشتری حاصل کنید با ما همراه باشید…

انواع روش های افزایش فروش با کاتالوگ الکترونیکی

کاتالوگ ها چه به صورت فیزیکی باشند یا الکترونیکی و دیجیتال، با هدف افزایش فروش و بهبود آگاهی در مخاطب، آماده سازی و اجرا می شوند. افزایش فروش با کاتالوگ الکترونیکی در کنار صرفه های اقتصادی آن، همیشه جزو جذابیت های کاتالوگ های الکترونیکی بوده و هست. اما راهکارهایی وجود دارد که باعث می شود، افزایش فروش با کاتالوگ الکترونیکی محسوس تر شود.

 

به محتوای کاتالوگ تان اهمیت دهید:

آن چیزی که مخاطب در کاتالوگ شما میبیند، تصویری است که در ذهن خود از شما ترسیم می کند. پس روی طراحی و دیزاین حساس باشید و نگذارید تصویری نازیبا از برندتان در ذهن مخاطب خلق شود. تصاویر با کیفیت و جذاب از محصول خود تهیه کنید و بگذارید مخاطب کیفیت محصول و یا خدمات شما را در تصویر به خوبی ببیند. داشتن این تصاویر و استفاده از آن ها نه تنها باعث افزایش فروش با کاتالوگ الکترونیکی می شود، بلکه در جاهای دیگر مثل وب سایت و … نیز اثر بخش است.

راه های افزایش فروش

 

دامنه اطلاع رسانی را افزایش دهید:

تیراژ بی نهایت اسمارت کاتالوگ باعث می شود، دیگر نگران تمام شدن کاتالوگ نباشید. با این طرز فکر، خود را برای انجام اطلاع رسانی های وسیع تر آماده کنید؛ چون هیچ محدودیتی در انجامش ندارید. آمارهای مربوط به مشترکین اسمارت کاتالوگ نشان می دهد، استفاده از اسمارت کاتالوگ در اطلاع رسانی های انبوه مانند: اس ام اس مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ، وایرلس مارکتینگ بسیار اثربخش بوده و نتایج رضایت بخشی را داشته است. اگر مخاطبان هدف شما، در منطقه شهری خاصی و یا موقعیت مکانی خاصی هستند آن منطقه را نشانه بگیرید و از روش های موجود، اسمارت کاتالوگ خود را انتشار دهید.

ایجاد موج های متوالی با کاتالوگ الکترونیکی

 

شاهراه های ارسال و انتشار را افزایش دهید:

قطعا زمانی که کاتالوگ چاپی استفاده می کردید، سعی داشتید در هر فضا و هر مناسبتی کاتالوگ‌تان را در اختیار مخاطب خود قرار دهید. امروز با اسمارت کاتالوگ کار برایتان راحت تر هم شده است. پس سعی کنید، همه کانال های توزیع و ارسال کاتالوگ خود را خالی نگذارید. همیشه و همه جا می توانید اسمارت کاتالوگ خود را در اختیار مخاطبانتان قرار دهید، حتی اگر روی اتوبوس تبلیغ کرده باشید. فقط کافی است که تصمیم بگیرید و بخواهید که اینکار را انجام دهید. با توجه به عدم محدودیت تیراژ و روش های ارسال و انتشار، تلاش کنید هیچ مجرایی از قلم نیفتد و اسمارت کاتالوگ خود را در همه کانال ها در اختیار مخاطب قرار دهید.

افزایش فروش با کاتالوگ الکترونیکی

 

استراتژی داشته باشید و تاثیرگذار عمل کنید:

داشتن استراتژی های خاص در استفاده از کاتالوگ الکترونیکی مانند اسمارت کاتالوگ، می تواند باعث شگفتی مخاطبان شما شود و تاثیرگذاری را افزایش دهد. روش ها و متدهای جدید برای ایجاد ارتباط بین کاتالوگ و مخاطبانتان ایجاد کنید. استراتژی هایی مانند ضمیمه کردن کاتالوگ در بسیاری از محصولات، برای مخاطب جذاب است. سعی کنید با استفاده از تلفیق متدها، روش های جدید خلق کنید و فراموش نکنید که استاندارد بودن اسمارت کاتالوگ باعث می شود که هیچ محدودیتی برای انجام اینکار نداشته باشید.

بازاریابی با کاتالوگ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *