کاتالوگ دیجیتال ویژه نمایشگاه

کاتالوگ دیجیتال ویژه

فضای نمایشگاه های تجاری مملو از بولتن های تبلیغاتی است و داشتن یک کاتالوگ دیجیتال ویژه نمایشگاه، نمایشگاهی متفاوت را برای شما رقم خواهد زد. البته به شرطی که کاتالوگ شما از یک پلتفرم مناسب و استاندارد تهیه شده باشد.

 

مزایای داشتن کاتالوگ دیجیتال ویژه نمایشگاه چیست؟

اساساً کاتالوگ دیجیتال در همه جا، مِن جمله نمایشگاه ها باید قابل استفاده و بهره وری باشد. اگر کاتالوگ دیجیتال ویژه نمایشگاه شما حداقل فاکتورهای مربوط به یک کاتالوگ دیجیتالی استاندارد را داشته باشد، می تواند نمایشگاه شما را به یک رویداد متفاوت تبدیل کند. اینکه کاتالوگ دیجیتال شما بر اساس چه پلتفرم هایی آماده سازی می شود، مشخص می کند در نمایشگاه شما چه اتفاقاتی ممکن است، بیفتد. این موضوع برای تمام پلتفرم ها صادق است و هر پلتفرمی، فرصت های مخصوص به خود را دارد.

 

اسمارت کاتالوگ در نمایشگاه

به عنوان مبتکر و توسعه دهنده اسمارت کاتالوگ، فرصت های بی بدیل این پلتفرم را به وضوح می شناسیم و وظیفه خود می دانیم تا آگاهی سفارش دهندگان این نسل از کاتالوگ های الکترونیکی را نسبت به ابزاری که در دست دارند، افزایش دهیم. اینکه شما به عنوان یک شرکت کننده در نمایشگاه چه فضاهایی را می توانید به اسمارت کاتالوگ خود تجهیز کنید را در دو مقاله ی شرکت در نمایشگاه با اسمارت کاتالوگ (قسمت یک) و شرکت در نمایشگاه با اسمارت کاتالوگ (قسمت دوم) توضیح داده ایم که جزو پرطرفدارترین آموزش های تیم ماست.

اسمارت کاتالوگ به عنوان یک کاتالوگ دیجیتالی استاندارد، می تواند جریان سازی متفاوتی از پرزنت و ارائه را ایجاد کند. حتی اگر به عنوان بازدید کننده در نمایشگاه رفته اید، اسمارت کاتالوگ این ظرفیت را برای شما ایجاد می کند که تجربه متفاوتی از بازدید از نمایشگاه داشته باشید.

 

کاتالوگ نمایشگاهی

 

کاتالوگ الکترونیکی به عنوان کاتالوگ نمایشگاهی

کاتالوگ نمایشگاهی از سالیان دراز یک کاتالوگ جذاب چاپی است که آدم های زیادی از بدست آوردنش خوشحال می شوند. این ابزار سنتی امروز می تواند ماهیت الکترونیکی به خود بگیرد و تاثیرات متفاوتی را برای شما ایجاد کند:

  • هزینه های شما را کاهش می دهد
  • معرفی را به روزتر می کند
  • تاثیرگذاری را افزایش می دهد
  • فروش را بیشتر می کند
  • دیجیتال مارکتینگ می کند

 

اینکه شما انتخاب کنید که کاتالوگ نمایشگاهی شما فقط به صورت الکترونیکی باشد، یک تصمیم قابل اجرا است. شما می توانید مصرف کاتالوگ چاپی خود را به صفر برسانید؛ یا اگر نمی خواهید این کار را انجام دهید مصرف کاتالوگ چاپی خودتان را به حداقل برسانید. کاتالوگ دیجیتال ویژه نمایشگاه شما اگر فاکتورهای اصولی یک کاتالوگ دیجیتال را داشته باشد، منافع شما را محقق کند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *