کاربرد استند لمسی نمایشگاهی

استند لمسی نمایشگاهی

حتماً شما هم استند لمسی نمایشگاهی را حداقل یکبار دیده اید. همان تاچ اسکرین هایی که چه در نمایشگاه ها استفاده می شود و چه برنامه های تلویزیونی. استفاده از فن آوری همیشه لذت بخش است و استفاده از استند لمسی نمایشگاهی می تواند برای حضور در نمایشگاه و یا ارتقای محیط فروش بسیار کارآمد باشد.

 

مزیت های واقعی استفاده از استند لمسی نمایشگاهی

مزیت های استفاده از مانیتور نمایشگاهی یا همان استند لمسی نمایشگاهی بر اساس کسب و کار شما می تواند متفاوت باشد، اما:

  • تاثیرگذاری پرزنت را افزایش می دهد. البته به شرطی که به دستورالعمل های استفاده از آن که در این مقاله آمده، عمل کنید.
  • در زمان صرفه جویی می کند. شما به جای پرزنت روی محصولات می توانید پرزنت اولیه را روی استند تعاملی انجام دهید.
  • در فضا صرفه جویی می کند. بجای ایجاد ویترین های بزرگ برای نمایش محصولات، می توانید از مانیتورهای نمایشگاهی استفاده کنید.
  • شما را متمایز می کند. البته این مزیت برای زمانی بود که استفاده از استند تعاملی آنقدر فراگیر نشده بود.
  • و …

 

استند تعاملی در واقعیت چیست ؟

استند تعاملی که گاهاً آن را استند لمسی نمایشگاهی هم صدا می کنند، یک ابزار پرزنت است. پرزنت در نمایشگاه، شوروم ها، فروشگاه ها و هر جایی که شما بخواهید در آنجا توسط استند لمسی نمایشگاهی پرزنتی را صورت دهید.

 

اجزای اصلی استند لمسی نمایشگاهی

استند لمسی نمایشگاهی از دو بخش اصلی سخت افزاری تشکیل شده است.

  • کامپیوتر یا میکرو کامپیوتر: که وظیفه پردازش و مدیریت دیتاهای کامپیوتری را بر عهده دارد.
  • صفحه نمایش تاچ اسکرین: که وظیفه نمایش خروجی های گرافیکی کامپیوتر و همچنین انتقال ورودی ناشی از لمس را به سمت کامپیوتر بر عهده دارد.

 

کیفیت و مشخصات فنی هر دو بخش به شدت مهم است، چرا که یک باندل ضعیف در بخش کامپیوتر استند لمسی نمایشگاهی باعث ایجاد اختلال و یا کاهش پردازش در محتواهای گرافیکی سنگین خواهد شد. از جهتی کیفیت خروجی تصویر در صفحه نمایش، کیفیت و وضوح محتوای شما را مشخص می کند.

 

شرایط خرید و یا اجاره مانیتور نمایشگاهی

اجاره استند لمسی برای کسانی که می خواهند از این ابزار پرزنت به صورت موقت استفاده کنند، بسیار مناسب است؛ اما اگر قصد استفاده برای مدت زمان طولانی را دارید، خرید بهترین گزینه است.

نکته مهمی که در اجاره استند لمسی وجود دارد این است که حق انتخاب ها در سایز و کیفیت صفحه نمایش و همچنین مشخصات فنی کامپیوتر دستگاه محدود خواهد بود، اما برای خرید همه چیز قابل انتخاب خواهد بود، حتی فریم نهایی صفحه نمایش.

 

اجاره استند لمسی

 

نحوه استفاده از استند لمسی نمایشگاهی

استند لمسی نمایشگاهی، راه اندازی بسیار ساده ای دارد و با اتصال آن به برق شهری همه چیز تا حدودی آماده استفاده است.

راه اندازی استند لمسی نمایشگاهی یعنی اینکه کامپیوتر استند لمسی روشن و سیستم عامل آن کاملاً لود شده باشد. خوب… حالا موقع راه اندازی محتوای شماست. چه چیزی باید نمایش داده شود؟

 

محتوای قابل ارائه در استند لمسی نمایشگاهی

یک نکته مهم که باید در مورد استندهای لمسی بدانید این است که سیستم عامل این دستگاه ها در دو تیپ قابل ارائه هستند: یا ویندوز و یا اندروید. انتخاب سیستم عامل کاملاً با محتوایی که قرار است نمایش دهید وابسته است.

سیستم عامل اندروید: اگر محتوایی که می خواهید نمایش دهید، در قالب اپلیکیشن موبایل انجام شده است، می بایست سیستم عامل اندروید را انتخاب کنید.

سیستم عامل ویندوز: استند لمسی با سیستم عامل ویندوز همه چیز را اجرا و به نمایش می گذارد، بجز اپلیکیشن های موبایل را! کاتالوگ های مالتی مدیا، کاتالوگ های آنلاین، اسمارت کاتالوگ، برنامه های کاربردی و …

 

نکات مهم برای استفاده از استند لمسی نمایشگاهی

  • این یک اصل است! هر ابزار پرزنتی نیاز به یک پرزنتور دارد. نفر و یا نفرات مربوطه را برای استفاده و پرزنت توسط استند لمسی آموزش دهید. آن ها می بایست به خوبی و با مهارت کامل بتوانند از این ابزار استفاده کنند.
  • در پرزنت های انفرادی که توسط استند لمسی انجام می دهید، کاری کنید که مخاطب را در استفاده از استند لمسی مشارکت دهید.
  • محتوای جذاب در نظر بگیرید. سعی کنید از ارائه‌ ی محتواهای نازیبا و غیر جذاب در استند های لمسی پرهیز کنید. برای محتوایی که می خواهید ارائه کنید، وقت و انرژی بگذارید تا به نهایت تاثیرگذاری دست یابید.
  • برای محیط های عمومی، استفاده از فیلم و موسیقی ممنوع. پخش موسیقی و یا فایل های مالتی مدیا در اماکن عمومی و با صداهای محیطی، کاملاً اثر عکس گذاشته و باعث دفع مخاطب می شود.
  • اگر قصد خرید استند را دارید و یا زمان استفاده از استند طولانی خواهد بود، سعی کنید فرمت افقی صفحه نمایش را انتخاب کنید، تا کاربری راحت تر و رسمی تری داشته باشد.

 

نمایش اسمارت کاتالوگ در استند لمسی نمایشگاهی

نمایش اسمارت کاتالوگ در استند های لمسی موضوعی مرسوم است. نمایش اسمارت کاتالوگ محدود به سیستم عامل ویندوز نیست و اگر سیستم عامل اندروید را برای استند لمسی خود انتخاب کرده اید، مشکلی برای نمایش وجود ندارد.

حتماً از مجموعه ما نسخه مخصوص استند لمسی اسمارت کاتالوگ تان را دریافت کنید، تا برای استفاده در این ابزار بهینه شده باشد.

خبری خوبی که استفاده از اسمارت کاتالوگ به عنوان محتوای نمایش داده شده در استندهای لمسی دارد، این است که می توانید از طریق استند لمسی خود اسمارت کاتالوگتان را در اختیار مخاطب و یا بازدیدکننده قرار دهید.

 

مانیتور نمایشگاهی

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *