کیوسک لمسی چیست؟

کیوسک لمسی چیست؟

امروز در بسیاری از فضاهای عمومی و تجاری می شود، کیوسک لمسی را دید. استفاده از این کیوسک ها به خاطر محتواهای الکترونیکی و غیر فیزیکی رو به افزایش است. سال ها قبل در فضاهای تجاری از قبیل فروشگاه ها و یا غرفه های نمایشگاهی و شوروم ها می توانستید، صفحه نمایش هایی را در ابعاد مختلف ببینید که در حال پخش و نمایش محتواهای مدنظر صاحبانشان بودند؛ از ویدئو های تبلیغاتی تا اسلاید شوهای محصولات. اما مهمترین دستاوردی که کیوسک های لمسی یا همان کیوسک های تعاملی نسبت به صفحه نمایش‌ های عادی دارند، تعامل است و این یک فرصت بسیار بزرگ به حساب می آید.

 

کیوسک لمسی هوشمند چیست؟

کیوسک لمسی هوشمند، صفحه نمایش های بزرگی است که در دو فرمت افقی و یا عمودی قابل استفاده هستند. همانطور که از اسم این کیوسک ها مشخص است، ایجاد تعامل با کاربر ( بازدید کننده ) یکی از مهمترین کارهایی است که می توانند، انجام دهند. پس قاعدتاً برای تهیه محتوای قابل نمایش می بایست به دنبال یک محتوای تعاملی مثل اسمارت کاتالوگ بود. یعنی محتوایی که بر اساس فرمان ها و درخواست های کاربر و یا بازدید کننده ی کیوسک لمسی هوشمند، بتواند پاسخ ارائه کند.

 

مزایا و نتایج کیوسک تعاملی

کیوسک تعاملی یکی از بهترین جایگاه ها برای نمایش کاتالوگ الکترونیکی است. این دستگاه ها فقط قادر خواهند بود که کاتالوگ الکترونیکی شما را به نمایش بگذارند و به عنوان یک ابزار جدید و جذاب برای پرزنت گزینه ایده‌ آلی هستند.

  • در زمان شما صرفه جویی می کنند.
  • پرزنت شما را تاثیر گذارتر می کنند.
  • می توانند بهره وری از مکان و فضای شما را افزایش دهند.

 

مزایای استفاده از اسمارت کاتالوگ در کیوسک لمسی

همانطور که در بالا هم گفته شد، اسمارت کاتالوگ شما به دلیل تعاملی بودنش یک محتوای خوب برای کیوسک لمسی به حساب می آید. این نکته را نباید فراموش کرد که نسخه ای از اسمارت کاتالوگ که در کیوسک تعاملی به نمایش گذاشته می شود با نسخه اصلی تفاوت هایی دارد و در صورتی که قصد نمایش اسمارت کاتالوگ را بر روی کیوسک لمسی هوشمند دارید، حتما نسخه مخصوص به کیوسک لمسی را از تیم ما دریافت کنید.

ارائه این نسخه از اسمارت کاتالوگ رایگان است و شما قرار نیست بابت دریافت این نسخه هزینه ای پرداخت کنید. مهمترین قابلیتی که به این نسخه از اسمارت کاتالوگ شما اضافه خواهد شد، امکان کپی کردن اسمارت کاتالوگ روی موبایل کاربران و بازدید کنندگان کیوسک لمسی خواهد بود.

کیوسک لمسی هوشمند

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *