مزایای کاتالوگ دیجیتال

مزایای کاتالوگ دیجیتال

پلتفرم های کاتالوگ ساز مختلفی هستند که با استفاده از آن ها می توانید از مزایای کاتالوگ دیجیتال خود لذت ببرید، اما مزایای کاتالوگ الکترونیکی با پلتفرمی که شما از آن برای طراحی کاتالوگ دیجیتال خود استفاده کرده اید، ارتباط مستقیم دارد. به عبارت دیگر ممکن است یکی از مزیت ها برای چند نوع از کاتالوگ های الکترونیکی صادق باشد ولی برای یکی از انواع کاتالوگ دیجیتال این طور نباشد.

 

مزایای کاتالوگ دیجیتال

تیم ما مبتکر نسل اسمارت کاتالوگ است و این نسل را بر اساس اثبات های صورت گرفته استانداردترین و کاربردی ترین نسل از کاتالوگ های الکترونیکی حاضر می داند. این موضوع یک شانتاژ تبلیغاتی نیست، چرا که تمام مزایای کاتالوگ الکترونیکی و اصول طراحی کاتالوگ دیجیتال آن کاملاٌ با معیارهای روز تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ منطبق است.

کاتالوگ های الکترونیکی انواع مختلفی دارند، ولی با مقایسه آن ها متوجه خواهید شد که اسمارت کاتالوگ به عنوان بروزترین نسل از کاتالوگ های الکترونیکی مزایای بیشتری نسبت به دیگر انواع کاتالوگ های دیجیتالی دارد.

 

مزایای کاتالوگ الکترونیکی چیست؟

اولین مزایای کاتالوگ دیجیتال :

مهمترین مزیت داشتن یک کاتالوگ استاندارد مثل اسمارت کاتالوگ این است که تمام روش های ارسال و انتشار کاتالوگ برای شما کاملاً فعال خواهد شد.

دوست دارید چه زمانی و به چه شکلی کاتالوگ خود را به مخاطب ( مخاطبان ) خود ارائه کنید؟ قطعاً قابل اجرا خواهد بود. چون امروز با داشتن اسمارت کاتالوگ هر نوع ارسالی، شدنی خواهد بود.

دومین مزایای کاتالوگ دیجیتال :

اینکه اسمارت کاتالوگ از هر روشی قابل ارسال و انتشار است ( مزیت شماره یک ) به شما این اختیار را می دهد که به روش های ارسال و انتشار خلاقانه و تاثیرگذار بیشتر فکر کنید تا با مخاطبان ارتباط موثرتری برقرار کنید.

همه ما از کاتالوگ های چاپی استفاده کرده ایم و از محدودیت های آن در کسب و کارمان آگاه هستیم. یکی از مشتریان مجموعه که در صنعت محصولات برقی آرایشی فعالیت می کند بزرگترین خواسته اش این بود که روزی بتواند کاتالوگ جامع محصولاتش را در داخل بسته بندی محصولات خود به مصرف کنندگان ارائه کند، اما آنقدر این کار برایش هزینه بردار بود که در آخر سر فقط یک برگه A4 را برای اینکار آماده کرده بود و تصویر و اطلاعات محصولات خود را آنقدر کوچک و مختصر کرده بود تا بتواند تمام آیتم های خود را به مصرف کنندگانش معرفی کند. این برند با قدمت، امروز به لطف اسمارت کاتالوگ در هر بسته بندی مربوط به محصولات خود توانسته یک کاتالوگ دیجیتالی قرار دهد، بدون اینکه یک ریال به هزینه های تمام شده محصول خود اضافه کند.

کدام یک از محدویت های کاتالوگ چاپی شما را از انجام کاری که دوست داشته اید منع می کرد؟ امروز با داشتن یکی از کاتالوگ های دیجیتالی استاندارد می توانید انجام دهید.

سومین مزایای کاتالوگ دیجیتال :

دیجیتال مارکتینگ خود را با داشتن کاتالوگ دیجیتالی متحول خواهید کرد. داشتن یک کاتالوگ الکترونیکی که بتوانید در تمام مسیرهای الکترونیکی اعم از وب سایت ها و وبلاگ ها، تمامی شبکه های اجتماعی، تمام گروه ها و کانال ها، پیام رسان های الکترونیکی ( حتی sms ) به معرفی شما بپردازد، می تواند به عنوان یک محتوای ارزشمند میان مخاطبان جابجا شود.

چهارمین مزایای کاتالوگ دیجیتال :

صرفه های اقتصادی مشهود و قابل اثبات. محاسبات مالی مربوط به کاتالوگ استانداردی مثل اسمارت کاتالوگ به شما اثبات می کند که بیشتر به یک سرمایه گذاری شباهت دارد تا هزینه :

  1. هزینه های کاملاً به صرفه نسبت به کاتالوگ های چاپی
  2. عدم نیاز به پرداخت هزینه های ماهیانه و اشتراک
  3. بروزرسانی کاملاً منطقی و به صرفه
  4. ارسال و انتشار بسیار اقتصادی با تیراژ بی نهایت

 

طراحی کاتالوگ دیجیتال

اگر تصمیم گرفته اید که با سفارش طراحی کاتالوگ دیجیتال از مزایای کاتالوگ الکترونیکی بهره مند شوید، حتماً انواع کاتالوگ الکترونیکی را بررسی و استانداردترین و بروزترین نسل آن ها را انتخاب کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *