10 اقدام برای افزایش بازدید کاتالوگ چاپی و دیجیتالی

کاتالوگ چاپی

انتشار نسخه های دیجیتالی کاتالوگ چاپی یا بروشور ، خالی از لطف نیست. اما آیا می دانید که می توانید با هزینه و تلاش بسیار کمتری از کاتالوگ دیجیتال و بروشور الکترونیک خود سود بیشتری ببرید؟

روزهای ارسال کاتالوگ چاپی و بروشورهای چاپی و فیزیکی، با در نظر گرفتن ویژگی های بازاریابی امروزی که همه چیز الکترونیکی شده است، تقریباً به پایان رسیده. با قرار دادن نشریات تجاری خود در خط مقدم استراتژی دیجیتالی، می توانید سود زیادی داشته باشید. برای کمک به تجدید نظر در استراتژی خود، در اینجا ده روش از بهترین شیوه های انتشار کاتالوگ دیجیتال و بازاریابی مدرن گفته شده است:

 

نحوه ی افزایش بازدید کاتالوگ چاپی و دیجیتالی

اولین قدم ) تحقیق و شناخت بازار کسب و کار خود:

بهتر است اینگونه بگوییم، وقتی کاتالوگ های دیجیتالی و بروشورهای الکترونیک به درستی نتیجه می دهند که نکات زیر را در نظر بگیرید و آن ها را فراموش نکنید:

  • افزایش بازدید و تعامل = افزایش وفاداری مخاطب و خرید
  • ارتباط با مشتریان از طریق چندین کانال مانند: ایمیل، واتساپ، ضمیمه کردن در بسته بندی ها و … باعث افزایش 400٪ در بلند مدت می شود.
  • نرخ رشد مشتریان هدف، 2-4 برابر بیشتر از کسانی است که از کاتالوگ چاپی استفاده می کنند. پس تا می توانید جامعه مخاطب را گسترده تر و وسیع تر کنید.
  • طراحی و اجرای کاتالوگ هوشمند دیجیتال حرفه ای بسیار آسان تر از کاتالوگ چاپی است و می تواند در کوتاه ترین زمان و هزینه اجرا شود.
  • با اسکن کاتالوگ چاپی شما و تبدیل به کاتالوگ الکترونیک، می تواند 2-3 درصد در هزینه های ارسال پست مستقیم کاتالوگ شما صرفه جویی کند.

 

پس منتظر چه چیزی هستی؟ روش های بیشتری برای به حداکثر رساندن دسترسی و افزایش درآمد یا مشاوره رایگان کاتالوگ دیجیتال یا همان اسمارت کاتالوگ خود بیاموزید.

 

کاتالوگ دیجیتال

 

دومین قدم ) کسب درآمد از کاتالوگ دیجیتال

در طراحی کاتالوگ دیجیتال خود، دست به ابتکار بزنید و مهم تر از آن حتماً نکات اولین قدم که ساده ترین راه برای تعیین میزان موفقیت هر کاتالوگ هوشمند می باشد را رعایت کنید.

خبر خوب این است که کاتالوگ های دیجیتالی و بروشورهای الکترونیک نه تنها می توانند باعث افزایش وفاداری و ماندگاری مشتری هدف شوند، بلکه باعث افزایش مستقیم صندوق خرید و درآمد زایی می شوند.

 

نکته قابل توجه: با بررسی های انجام شده از یک کاتالوگ دیجیتال Smart Catalog ، باعث افزایش راندمان نهایی 40 درصدی  در مقایسه با کاتالوگ چاپی خود برند شده است.

 

 

سومین اقدام ) ایمیل مارکتینگ

ایمیل ها فوق العاده هستند، زیرا یکی از بهترین و ارزان ترین روش تبلیغات می باشند. کاتالوگ های دیجیتالی و بروشورهای الکترونیک، راهی برای ارتباط معنا دار با مشتریان را ارائه می دهند، از طریق:

  • بروزرسانی لحظه ای کاتالوگ ( درج جدیدترین محصول و یا حذف محصولات قدیمی )
  • ارائه با انواع سبک طراحی
  • نمایش تمامی و یا بخش مورد هدف از محصول یا خدمات
  • می توان با توجه به هدف فروش، میزان عمق تاثیر گذاری را در ویراستاری و طراحی محصول لحاظ کرد

 

کاربرانی که در حال مرور کاتالوگ های دیجیتالی اسمارت کاتالوگ هستند، تقریباً 50 درصد از خدمات یا محصولات ویژه برند تجاری را مشاهده می کنند، این امر ثابت می کند که این روش یک کانال بسیار جذاب است، که در آن مخاطبان عاشق تعامل، اشتراک گذاری و خرید هستند.

 

 

چهارمین قدم ) در هزینه پست صرفه جویی کنید

آیا می دانید کاتالوگ هوشمند دیجیتال شما، می تواند هزینه خود را پرداخت کند و حتی بیشتر از آن؟

وقتی قابلیت مشاهده و خرید در کاتالوگ های هوشمند شما فعال باشد، از طریق تبلیغات ویژه ایمیل مارکتینگ، ممکن است از کاتالوگ های خود 2-3 درصد سود دریافت کنید. اگر بجای هزینه ی چاپ کاتالوگ با تیراژ بالا را در کاتالوگ دیجیتال هزینه کنید، مثل این می ماند که پول خود را پس انداز کردید، زیرا می توانید به مدت یک سال یا کمتر به طور کامل هزینه ی انجام شده را بازگردانید.

 

 

پنجمین قدم ) از محتوای درست بهره ببرید

طبق مطالعات اخیر، 84 درصد از خرده فروشان معتقدند که تصاویر بیشتر محصولات در کاتالوگ بر افزایش فروش تأثیر مستقیم می گذارد و 58 درصد می خواهند محتوای جدیدی ایجاد کنند که بیشتر بصری و جذاب باشد. در همین زمان، بیش از نیمی از بازاریابان B2C در حال تولید محتوای کافی نیستند.

 

آنجا بود که ما به فکر ایجاد که یک پلتفرم تجاری بصری عالی افتادیم، به اسم اسمارت کاتالوگ که همان کاتالوگ هوشمند دیجیتال می باشد.

از محتوا هایی که دارید، استفاده نمایید، مانند: عکاسی از شیوه زندگی، کاتالوگ های چاپی، کتاب های الکترونیک، محتوا های پستی و ویدئویی و حتی تجربیات غنی و همه جانبه ی خود را در کاتالوگتان ترکیب کنید. همچنین می توانید با نمایش فیلم های «پشت صحنه»، داستان ها و تصاویری که چاپ نشده اند، عکس های دیده نشده ولی شما جمع آوری کرده اید، یک محتوای جذاب برای کاتالوگتان تولید کنید.

 

مزیت انتخاب اسمارت کاتالوگ

با استفاده از فرآیند تولید کامل اسمارت کاتالوگ، می توانید تجربیات و خدمات خود را به طور همزمان در چندین کانال بدون هیچ گونه تلاش اضافی از طرف تیم ما به کار گیرید. تنها با ارسال محتوای خود، ما برای شما یک کاتالوگ جذاب و مخاطب پسند طراحی می کنیم و حتی کارهای سنگین مانند طبقه بندی هجمه ای از اطلاعات را به ما بسپارید و شما فقط منتظر مشتریان جدید بمانید.

 

ششمین قدم )  اثر بخش باشید

مشتریان از خرید محصولات برنامه ریزی شده، فاصله می گیرند و جذب خرید محصولات اثر بخش در کاتالوگ می شوند. مرور در وب سایت ها و فهرست محصولات سنتی محدود کننده است؛ علاوه بر این، این روز ها کاربران معمولاً براساس دسته بندی خرید می کنند، وقتی که از قبل می دانند، چه می خواهند.

هنگامی که مشتریان نمی دانند چه می خواهند تا زمانی که آن را ببینند، صاحبان کسب و کار از طراحی اثر بخش محصول در کاتالوگ با استفاده ازعکاسی صنعتی که باعث جذاب دیده شدن محصولشان می شود، استفاده می کنند و سود می برند.

 

مهم ترین نکته در تاثیر گذاری عکس محصول

مطمئن شوید کاتالوگ دیجیتال یا و بروشورهای الکترونیکی شما قابلیت خرید را دارد که بتوانید، این حس بوجود آمدن خرید محصول را به عمل تبدیل کنید. اگر کاربر بتواند به طور یکپارچه از صفحه خرید کند،  باعث افزایش فروش می شود.

 

هفتمین قدم ) حافظه را به حداکثر برسانید

هنگامی که مشتریان وفاداری دارید، طبیعی است نمی خواهید آن ها را از دست بدهید. با اجازه دادن به کاربران برای سهولت درانجام خرید کالا با روش ها و کانال های مختلف از طریق ایمیل، آنلاین، در رسانه های اجتماعی، در یک برنامه و در فروشگاه، می توانید مشتریان وفادار را افزایش دهید. کاتالوگ های دیجیتالی و بروشورهای الکترونیکی، وسیله ای عالی برای افزایش نقاط لمس و تبدیل علاقه مندی آفلاین به فعالیت آنلاین و افزایش وفاداری برای کسب و کارتان می باشد.

 

یک اصل مهم در کسب کار

جذب مشتری جدید پنج برابر هزینه نگهداری مشتری قبلی است.

 

هشتمین قدم ) مشارکت در انتشار

محتوای کاتالوگ دیجیتالی بیش از محتوای کاتالوگ چاپی است، این یک امر مسلم است. با بستر مناسب می توانید از بسیاری از مزایای اضافی استفاده کنید، به عنوان مثال، به محصولات در کاتالوگ آنلاین یا بروشور الکترونیکی می توانید برجسته کنید، اطلاعات بیشتری از آن محصول یا محصولات ( از جمله تصاویر Alt، قیمت، رنگ، اندازه و غیره ) ارائه دهید، ویدئو های قابل پخش درج کنید، به مشتریان خود اجازه دهید، صفحات و محصولات را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و حتی یکپارچه به سبد خرید اضافه کنند، این ویژگی های عالی می تواند به معنای مشارکت بیش از 5 دقیقه مشتریان شما در برند باشد.

 

ارتباط موثر بیشتر چقدر است؟

وقتی دوبار با یک مشتری ( به عنوان مثال چاپی و دیجیتال ) تماس می گیرید، میزان پاسخگویی در مقایسه با یک کانال به تنهایی تا 400 درصد افزایش میابد.

 

نهمین قدم )  اجتماعی باشید

به افراد چیزی بدهید تا درباره آن صحبت کنند، که به راحتی قابل اشتراک گذاری است، مانند: جدید ترین کالا ها، عکس های سبک زندگی، اتفاقات روزمره، نکات استایل، فیلم های آموزشی و غیره، کاتالوگ های دیجیتال ابزار خوبی برای اشتراک گذاری اجتماعی هستند. برخی از سیستم عامل ها به اشتراک گذاری صفحات، محصولات، لیست های خواسته یا کل کاتالوگ ها را آسان و سرگرم کننده می کنند. با پیشروی از اولین قدم که تماماً در اسمارت کاتالوگ رعایت شده، با هر شبکه اجتماعی کاتالوگ های دیجیتالی خود را می توانید، انتشار دهید.

 

نکته مهم: 46 درصد از مخاطبین آنلاین هنگام تصمیم گیری در مورد خرید از طریق رسانه های اجتماعی انجام می دهند.

 

دهمین قدم )  کانال درست انتخاب کنید

هر برند در بازی از یک استراتژی بازاریابی، همه جانبه استفاده می کند. کاتالوگ های دیجیتالی یا بروشور الکترونیکی دارای محتوایی با دسترسی آسان و تجربه کاربری یکپارچه در سراسر کانال ها هستند: آفلاین، در وب، رایانه لوحی، تلفن همراه، اجتماعی و در فروشگاه.

چه راهی بهتر برای ایجاد محتوای ارزشمند، توزیع آن در هر کانال و دسترسی به آن در هر دستگاهی وجود دارد؟ علاوه بر این، وقتی با مشتریان از طریق دو یا چند کانال تماس بگیرید، نرخ پاسخ چهار برابر می شود.

شرکت هایی که در جذب مشتریان در چندین کانال سرآمد هستند، بیش از دو برابر بیشتر از شرکت های بدون استراتژی بین کانال مشتریان خود را حفظ می کنند.

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *