نمونه کاتالوگ دیجیتال

نمونه کاتالوگ دیجیتال

وقتی صحبت از سفارش طراحی کاتالوگ می شود، مشاهده نمونه کار برای سفارش دهندگان از اهمیت بالایی برخوردار می شود و دیدن نمونه کاتالوگ دیجیتال هم برای سفارش دهندگان این کاتالوگ ها (کاتالوگ دیجیتال) می تواند از چند جنبه مهم باشد.

 

آشنایی با سلیقه تیم طراحی در نمونه کاتالوگ دیجیتال

قطعاٌ وقتی شما به عنوان سفارش دهنده کاتالوگ هوشمند دیجیتال نمونه کار های یک تیم را مشاهده می کنید، می توانید با سلیقه و میزان تجربه آن ها در طراحی کاتالوگ آشنا شوید.

این موضوع اصلی ترین چیزی است که سفارش دهندگان می توانند با مشاهده نمونه کاتالوگ دیجیتال بدست آورند.

 

فرآیند های UX (تجربه کاربری) در نمونه کاتالوگ دیجیتال

موضوع دیگر که با مشاهده یک نمونه کاتالوگ دیجیتال باید به آن پی برد، میزان داشتن تبحر تیم طراحی در عملیاتی کردن UX یا همان تجربه کاربری است.

اینکه کاتالوگ الکترونیکی شما یک کاتالوگ تعاملی است و قطعاٌ داشتن یک تجربه کاربری مناسب در آن می تواند موفقیت کاتالوگ شما را تضمین کند، موضوع مهمی است که نباید از آن غافل شد.

دسترسی های راحت و سریع، ایجاد ارتباط منطقی بین صفحات و بسیاری موارد دیگر، همه می تواند کاتالوگ شما را به یک کاتالوگ کاربری پسند تبدیل کند.

 

شناسایی متد مربوط به ساخت کاتالوگ در نمونه کاتالوگ دیجیتال

همانطور که در مقاله انواع کاتالوگ الکترونیکی توضیح داده ایم، کاتالوگ های الکترونیکی انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن ها فرصت ها و تهدید های مختص به خود را دارند.

وقتی نمونه کاتالوگ دیجیتال را مشاهده می کنید، حتماً بررسی کنید که در حال مشاهده کدام یک از نسل های کاتالوگ الکترونیکی هستید.

انتخاب مطمئن ترین و استاندارد ترین نسل از کاتالوگ های دیجیتالی می تواند مشخص کند که شما در استفاده و انتشار کاتالوگ الکترونیکی خود چقدر آزاد هستید و چه روش هایی برای ارسال پیش روی خود دارید.

به عنوان مثال اگر نمونه کاتالوگ دیجیتال که آن را مشاهده می کنید به صورت کاتالوگ مالتی مدیا باشد یعنی فقط از طریق CD به ارسال و انتشار آن بپردازید و یا اگر از کاتالوگ های آنلاین باشد، یعنی فقط از طریق لینک می توانید ارسال و انتشار داشته باشید و کاربران شما برای مشاهده کاتالوگ شما همیشه به اینترنت نیاز دارند.

 

کاتالوگ هوشمند دیجیتال

 

انتخاب جدیدترین نوع کاتالوگ الکترونیکی

در نظر داشته باشید تنها کاتالوگ الکترونیکی که هیچ محدودیتی به لحاظ ارسال و انتشار ندارد کاتالوگ هوشمند (Smart Catalog) است.

مشاهده نمونه کاتالوگ از هر شرکت و یا هر تیمی می تواند این اطمینان را به شما بدهد که چقدر می توانید فضای کاری خود را در نظر مصرف کنندگان و مخاطبین خود ارتقا دهید. این موضوع یکی از بزرگترین دستاورد هایی است که شما می توانید از مزایای آن استفاده کنید. پس موقعی که در حال مشاهده یک نمونه کاتالوگ هوشمند دیجیتال هستید، از خود بپرسید:

  • این تیم طراحی چقدر می تواند به نیاز های شما و کاربران شما آگاه شود؟
  • این تیم چقدر می تواند فضای بصری مورد نیاز شما را شناسایی کند؟
  • این تیم چقدر می تواند فرآیند های کاربری را به درستی در کاتالوگ الکترونیکی شما لحاظ کند؟
  • این تیم چقدر به ظرافت های طراحی و زیبایی شناسی آگاه است؟
  • چقدر می تواند برای خدمات پس از فروش روی این تیم حساب کنیم؟
  • چقدر می توانیم روی بازخورد این کاتالوگ و میزان بازدید از آن حساب کنیم؟
  • ارسال و انتشار این کاتالوگ چقدر هزینه دارد و به چه شکل هایی امکان پذیر اشت ؟
  • تغییرات در زیر ساخت های اینترنت که باعث کندی و قطعی اینترنت می شوند، چقدر به کاتالوگ آسیب می رساند؟

 

مزایای کاتالوگ هوشمند دیجیتال هوشمند مشاور آسیا

شرکت هوشمند مشاور آسیا به عنوان اولین و اصلی ترین مجری کاتالوگ های هوشمند در ایران و خاورمیانه، پر افتخار ترین شرکت در زمینه طراحی و اجرای کاتالوگ های دیجیتالی استاندارد و بی نیاز از اینترنت است که نمونه کاتالوگ های آن را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

خدمات پس از فروش به جهت بروزرسانی های آینده و مشاوره های اختصاصی به جهت افزایش کارآیی کاتالوگ الکترونیکی برای کسب و کار شما جزو تعهدات این شرکت به کلیه مشتریان خود بوده و می تواند نگرانی شما را به جهت پیدا کردن یک مجری مناسب برای کاتالوگ الکترونیکی به خوبی برطرف نماید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *