عکاسی در دیجیتال مارکتینگ (Photography in digital marketing) خیلی سریع و واضح به مخاطبان میگوید که شما در حال فروش چه محصولات و ارائه چه خدماتی هستید. البته شما در تبلیغات اینترنتی تنها سه ثانیه فرصت دارید تا بازدیدکنندگان را درگیر کنید. پس باید برای عکاسی در دیجیتال مارکتینگ سعی کنید باکیفیت ترین عکس و ویدئو را استفاده کنید تا مشتری برای خواندن مطالب مربوط به عکس ترغیب شود.
در واقع تبلیغاتی که دارای عکس های صنعتی هستند ۹۴ درصد بازدیدکنندگان بیشتری در مقایسه با تبلیغات بدون عکس و تصویر دارند. پس برای موفقیت در تبلیغات اینترنتی باید از عکاسی صنعتی و تبلیغاتی استفاده کنید.
اهمیت عکاسی در دیجیتال مارکتینگ
این روزها گسترش اینترنت در مکانهای مختلف و استفاده زیاد از گوشیهای هوشمند توانسته صاحبان مشاغل مختلف را به سمت تبلیغات اینترنتی بکشاند. البته استفاده از عکس های خلاقانه و باکیفیت مهمترین بخش از تبلیغات آنلاین به شمار میآید زیرا:
روایتگری را به تصویر میکشد
ارتباط بصری در بازاریابی آنلاین و ترغیب مشتریان با ارائه عکس های جذاب میتواند هزاران بار مؤثرتر از نوشتههای بیرنگ و جان باشد. تعدادی عکس های خلاقانه از محصولات و خدمات شرکت به بهترین شکل ممکن پیام و احساسات شما را به مخاطب انتقال میدهند. قطعاً عکس های جذاب در وب سایتها و پلتفرم های اجتماعی خواسته شما را به شکل بصری روایت می کنند.
تأثیرگذاری بالا روی مشتریان
دقت کنید عکاسی در دیجیتال مارکتینگ از محتوای متنی تأثیرگذارتر است. چون مقالات و کلمات نوشتاری بعد از مدتی از یاد مشتریان میرود. ولی بازاریابی و عکاسی به صورت ارائه تصویر تا مدتها در ذهن افراد باقی میماند. از طرفی عکاسی صنعتی و تبلیغاتی میتواند بهتر از هر زبانی خصوصیات و کاربرد محصولات مختلف را معرفی کند.
با عکاسی مارکتینگ حرفه ای به نظر میرسید
ارائه عکس های حرفه ای از محصولات و خدمات خود به مخاطبانتان حس اعتماد بیشتری میدهد. پس مشتریان با دیدن عکس محصولات متنوع با خیال آسوده خرید می کنند. به همین دلیل استفاده از عکس های باکیفیت در دیجیتال مارکتینگ یک امتیاز ویژه برایتان محسوب میشود.
رضایت مشتری
همیشه در تبلیغات مجازی و بازاریابی عکاسی تبلیغاتی نیاز نیست عکس محصول و خدمات خود را بگذارید. گاهی اوقات عکسی از لبخند رضایت مشتری و به تعامل گذاشتن آن باعث فروش بیشتر شما میشود.
ورودی مخاطب به وب سایت
تمام هدف شما از دیجیتال مارکتینگ ایجاد افزایش ترافیک ورودی است. پس اگر شما بتوانید تصویری را در شبکه های اجتماعی برای مخاطبان خود به اشتراک بگذارید مطمئناً با عکس دیجیتال مارکتینگ افراد زیادی برای کنجکاوی هم که شده به سایت شما سر میزنند. این کار سوشال سیگنالی نام دارد و تعداد بازدیدکنندگان تبلیغات شما را بالا میبرد.
ارتباط هوشمند و قوی
فراموش نکنید افراد آن چیزی را که میبینند بیشتر از آن چه که میشنوند اعتماد می کنند. به همین دلیل بیش از ۹۰٪ ارتباطات افراد از نوع دیداری است. پس مخاطبان قطعاً منطقی را قبول می کنند که در پشت تصویر آن را درک خواهند کرد. بنابراین اگر قصد دارید در فضای مجازی مخاطبان زیادی را جذب کنید باید پیش از هر کاری با تصاویر مختلف بتوانید با مشتریان خود تعامل برقرار کنید.
ماندگار کردن برند
یک عکس تبلیغاتی خوب باعث میشود تا مخاطبان در هر گروه سنی و با هر سطح سوادی شما را بهتر بشناسند. پس این کار جایگاه بازاریابی بهتری را برایتان فراهم میکند. زیرا درصد بالایی از مشتریان حوصله خواندن نوشتهها و توضیحات شما در مورد محصولات و خدمات شرکت را ندارند.
ترغیب به خرید
یکی دیگر از مزایای عکاسی در دیجیتال مارکتینگ (Photography in digital marketing) کشاندن مشتریان به سمت خرید است. اگر بتوانید از لحظه تولید محصول تا زمان بستهبندی آن تصاویر باکیفیتی را در اختیار مشتریان قرار دهید. مطمئن باشید که احتمال خرید آن را بسیار بالا میبرید.
سخن پایانی
عکاسی در دیجیتال مارکتینگ میتواند محصولات و خدمات شما را برجستهتر به بازدیدکنندگان معرفی کند. از آنجایی که ارتباط بصری با مخاطبان یک امر مهم در بازاریابی به حساب میآید. پس تا زمانی که شما هیچ عکس و تصویری از کسب و کارتان به مخاطبان ارائه ندهید مطمئناً هیچ خریدی هم اتفاق نمیافتد. به همین دلیل اگر صاحب یک کسب و کار تولیدی، صنعتی و یا خدماتی هستید باید برای موفقیت در تبلیغات اینترنتی خود عکس های حرفه ای از محصولات و خدمات خود به نمایش بگذارید.
چنانچه تمایل دارید تیم متخصص اسمارت کاتالوگ ، تمامی خدمات در زمینه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی را مطابق با بروزترین تکنیکهای عکاسی روز دنیا و مرتبط با هر کسب و کار خاص، به شما مشتریان گرامی عرضه میکند. تنها کافیست یک نمونه از محصولات خود را در اختیار ما قرار دهید تا باکیفیت ترین عکس تبلیغاتی را برایتان تهیه کنیم.