اسمارت کاتالوگ ظروف یکبار مصرف دامون

همیشه اجرای اولین سفارش در هر صنعت چالش های خاص خودش را دارد. کاتالوگ ظروف یکبار مصرف دامون، اولین سفارش در این صنعت بود که سفارش کاتالوگ الکترونیکی خود را به تیم ما محول کرد. طراحی اسمارت کاتالوگ دامون از دو بخش اصلی تشکیل شد:

  • عکاسی صنعتی از محصولات
  • طراحی و اجرای اسمارت کاتالوگ

اسمارت کاتالوگ محصولات دامون

 

عکاسی از محصولات برای طراحی کاتالوگ ظروف یکبار مصرف

عکس محصولات یک تولید کننده از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر زیبایی های لازمه را داشته باشد، می تواند باعث جذاب شدن کاتالوگ شود و در صورتی که عکس مناسبی از محصول وجود نداشته باشد، باعث کاهش زیبایی و تاثیرگذاری روی محصول می شود. بر همین اساس، گروه تولیدی دامون ترجیح داد که فرآیند عکاسی از محصولات خود را طبق معیارهای استاندارد عکاسی صنعتی انجام دهد تا به سطح کیفی درستی از ارائه و نمایش محصولات خود دست یابد. انجام عکاسی صنعتی از محصولات دامون در حدود دو هفته طول کشید، ولی خروجی نهایی این فرآیند برای تیم اسمارت کاتالوگ و تیم دامون بسیار خوشایند و قابل پیش بینی بود.

 

دامون پلاست

 

طراحی کاتالوگ ظروف یکبار مصرف

با پایان یافتن مراحل عکاسی از محصولات، طراحی کاتالوگ ظروف یکبار مصرف دامون سریعاٌ آغاز شد. نحوه معرفی و ارائه محصولات، با جلسات مشترک هر دو تیم و با حضور واحد فنی و واحد طراحی اسمارت کاتالوگ، برگذار و ساختارهای لازمه برای نحوه ارائه منطقی و اصولی محصولات معین گردید.

 

Damoonplast

 

خصوصیات اسمارت کاتالوگ محصولات دامون

در اسمارت کاتالوگ محصولات دامون، دو گروه اصلی محصولات این واحد تولیدی با تمام زیر گروه ها و محصولات مربوطه به طور کامل به مخاطب نمایش داده می شود.

این اسمارت کاتالوگ 103 صفحه ای، بر اساس پالت رنگ برند دامون و بر اساس فرم های استخراج شده از آن، طراحی و اجرا گردید. تاثیرات مثبت عکاسی از محصولات در طراحی این کاتالوگ به وضوح خودش را نشان می دهد.

حجم نهایی کاتالوگ محصولات یکبار مصرف دامون، کمتر از 8 مگابایت بوده و که آن را به یک کاتالوگ الکترونیکی کارا تبدیل کرده است.

شرکت دامون، با در اختیار داشتن اسمارت کاتالوگ محصولات خود در نمایشگاه ایران پلاست حضور متفاوتی را تجربه کرد. چرا که:

  1. برای کاتالوگ فیزیکی مجموعه، فقط یک کاتالوگ 4 لتی در سایز A5 طراحی شد که یک صفحه آن مربوط به بارکد دانلود اسمارت کاتالوگ می شد.
  2. در تمام کارت ویزیت های مجموعه و مدیران دامون، بارکد دانلود اسمارت کاتالوگ قرار گرفت.
  3. برای مدت زمان نمایشگاه ایران پلاست، پیش بینی قرار گرفتن یک دستگاه کیوسک هوشمند صورت گرفت تا علاوه بر نمایش اسمارت کاتالوگ محصولات، به عنوان یک ابزار معرفی و پرزنت نمایشگاهی استفاده شود.

در پایان این صفحه می توانید کاتالوگ محصولات یکبار مصرف دامون را دانلود و مشاهده نمایید.

 

کاتالوگ دیجیتال دامون پلاست

 

دوست دارید اسمارت کاتالوگ ظروف یکبار مصرف دامون را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

 

کاتالوگ هوشمند دامون پلاست

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *