اسمارت کاتالوگ پارت پت

سفارش اسمارت کاتالوگ پارت پت یکی از نمونه کاتالوگ های اسمارت در صنعت ماشین آلات صنعتی است که به خاطر زمان خیلی کمی که برای انجام آن وجود داشت، آن را نسبت به کاتالوگ های هوشمند دیگری که در مجموعه انجام شده بود، متفاوت می کرد.

شرکت پارت پت، طراح و تولید کننده ماشین آلات و قالب های خاص در صنعت پلاستیک می باشد. محصولاتی مثل پت انواع بطری و دیگر محصولات هم نوع آن. بخش تولیدات ماشین آلات این مجموعه به دلیل قدمت و تخصص مدیران پارت پت، در تولید چنین دستگاه هایی برای خود تیم اسمارت کاتالوگ موضوعی جذاب و جالب شده بود.

 

اسمارت کاتالوگ پارت پت

 

معرفی ماشین آلات پارت پت در اسمارت کاتالوگ

پارت پت، سه تیپ اصلی ماشین آلات را در صنعت خود ارائه می کند و هر تیپ شامل دستگاه هایی می باشد که هر کدام مشخصات فنی و توضیحات مخصوص به خود را دارند. فن آوری بکار رفته در این دستگاه ها آنقدر متبحرانه توسط تیم پارت پت، برنامه ریزی شده بود که نیاز به یک معرفی کاملاً فنی توسط جداول و عبارات تخصصی این حوزه موضوعی، بدیهی به نظر می رسید. اما در کنار این موضوع، تصمیم گرفته شد که برای هر یک از سه تیپ اصلی  ماشین آلات یک لایه اولیه معرفی محصول دیده شود.

در نظر گرفتن صفحاتی برای ارائه این لایه از اطلاعات مربوطه از معرفی ناقص دستگاه ها جلوگیری نمود.

 

محصولات پارت پت

 

اسمارت کاتالوگ پارت پت

اسمارت کاتالوگ پارت پت، ارائه ای کامل از خدمات و ماشین آلات پارت پت است و بر همین اساس به عنوان یک کاتالوگ جامع در فروش و بازاریابی پارت پت کار خواهد کرد.

 

ارائه های ویژه ای از اسمارت کاتالوگ پارت پت

مجموعه پارت پت در نمایشگاه خود به گونه ای برنامه ریزی کرد که بتواند از بارکد های هوشمند به بهترین شکل استفاده نماید.

برنامه ریزی اجرایی سفارش به گونه ای انجام شد که هر کدام از دستگاه ها و محصولات، در کنار اسمارت کاتالوگ جامع محصولات و خدمات، یک کاتالوگ اختصاصی داشته و برای هر کدام از این عناوین کاتالوگ یک بارکد اختصاصی ایجاد شود.

 

نمونه کاتالوگ پارت پت

مشخصات اسمارت کاتالوگ پارت پت

اسمارت کاتالوگ پارت پت یک کاتالوگ هوشمند 38 صفحه ای است و در قالب تک زبانه ارائه می شود. حجم این اسمارت کاتالوگ بسیار بهینه است ( کمتر از 4 مگابایت ).

 

کاتالوگ دستگاه بادکن پت

دوست دارید اسمارت کاتالوگ محصولات پارت پت را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

 

partpet

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *