اسمارت کاتالوگ کابین پلاس

شرکت کابین پلاس اولین سفارش دهنده در صنعت آسانسور بود که ترجیح داد از اسمارت کاتالوگ به عنوان یک ابزار کارآمد، در معرفی و نمایش محصولات خود استفاده کند. مهمترین مزیتی که اسمارت کاتالوگ کابین پلاس برای شرکت کابین پلاس و دیگر افراد فعال در صنعت آسانسور به همراه داشت، قابلیت ارائه یک کاتالوگ جامع از تمام محصولات به مخاطب بود. تعداد بالای محصولات و تنوع بی شمار محصولات کابین پلاس، ارائه اطلاعات به صورت کاتالوگ چاپی را بسیار گرانقیمت می کرد و هزینه های چاپ و اجرای چنین کاتالوگی محدودیت های زیادی را ایجاد می کرد.

 

کاتالوگ کابین آسانسور

 

معرفی کاتالوگ کابین پلاس

اسمارت کاتالوگ کابین پلاس به عنوان یک راه حل برای ارائه و معرفی محصولات، کار را بسیار ساده و آسان می کند. یک کاتالوگ الکترونیکی که بی نهایت بار می تواند منتشر شود و با طبقه بندی و نوع ارائه اطلاعات در آن، کار برای معرفی و در نهایت انتخاب برای مخاطبان کابین پلاس، ساده می شود. عدم محدودیت در نوع انتشار، باعث می شود که شرکت کابین پلاس به راحتی بتواند کاتالوگ محصولات را، برای تمام مخاطبان که به دنبال خرید سیستم های آسانسور هستند، ارسال کند. کابین پلاس می تواند تمام رسانه های الکترونیکی خود از قبیل وب سایت و شبکه های اجتماعی را، به محلی برای ارائه اسمارت کاتالوگ به مخاطب تبدیل نماید.

 

کابین پلاس

 

طراحی و اجرای کاتالوگ کابین پلاس

طراحی و اجرای کاتالوگ کابین پلاس در فضای بصری این برند انجام شد، تا پیوستگی بصری در اسمارت کاتالوگ محصولات حفظ و امتداد پیدا کند. این اسمارت کاتالوگ 244 صفحه ای توانست علاوه بر معرفی کل محصولات و خدمات کابین پلاس، معرفی کاملی از برند کابین پلاس را انجام دهد. حجم کاتالوگ کابین پلاس هم مانند دیگر کاتالوگ های طراحی شده بسیار اندک است و با تعریف کلمات کلیدی در آن برای موتورهای جستجو بهینه شده است.

 

اسمارت کاتالوگ کابین پلاس

 

دوست دارید اسمارت کاتالوگ کابین پلاس را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

 

کاتالوگ دیجیتال کابین پلاس

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *