چگونه کاتالوگ دیجیتال بسازیم ؟

چگونه کاتالوگ دیجیتال بسازیم ؟

چگونه کاتالوگ دیجیتال بسازیم ؟ شاید شما هم جزو کسانی باشید که به این نتیجه رسیده باشید که هزینه های مربوط به چاپ کاتالوگ دیگر توجیح ندارد و تصمیم گرفته باشید، به جای صرف هزینه های بسیار بالا، بابت چاپ و آماده سازی کاتالوگ، روی کاتالوگ الکترونیکی خود سرمایه گذاری کنید.

بازار نسل های مختلف کاتالوگ دیجیتال از قدیم داغ بوده و نسل های مختلفی از این کاتالوگ ها به صنایع معرفی می شد. کاتالوگ الکترونیکی را می توان به روش های مختلفی اجرا کرد، اما باید در نظر داشت که این انتخاب مشخص می کند که کاتالوگ الکترونیکی شما تا چه حد کارا است و چقدر می تواند شما را به اهداف خود نزدیک کند.

 

چگونه کاتالوگ دیجیتال بسازیم و از آن استفاده کنیم؟

کاتالوگ الکترونیکی شما مانند کاتالوگ چاپی شما از دو بخش اصلی تشکیل شده و برای داشتن یک کاتالوگ تمام عیار هر دو قسمت می بایست به خوبی دیده شود؛ در غیر این صورت با یک کاتالوگ تمام عیار و کاربردی فاصله زیادی خواهیم داشت. نتیجه نهایی یک کاتالوگ چاپی را دو بخش اصلی طراحی و چاپ معین می کند و نتیجه یک کاتالوگ دیجیتالی را گرافیک و پلتفرم سازنده آن! با توجه به تنوع بالای پلتفرم های سازنده کاتالوگ های الکترونیکی چگونه می توان بهترین انتخاب را انجام داد و چگونه کاتالوگ دیجیتال بسازیم ؟

 

کاتالوگ الکترونیکی

 

نمونه کاتالوگ دیجیتال پلتفرم ها را بررسی کنید:

انتخاب میان پلتفرم های سازنده کاتالوگ دیجیتال و مشاهده نمونه کاتالوگ های دیجیتال آن ها دو موضوع را مشخص می کند:

  • اول اینکه خروجی نهایی شما چه فرمتی خواهد داشت. در مقاله انواع کاتالوگ های الکترونیکی در دو بخش یک و دو، نسل های مختلف کاتالوگ های دیجیتال را بررسی کردیم. اینکه ماهیت کاتالوگ دیجیتال شما به چه صورت خواهد بود، نکته بسیار مهمی است و می تواند معین کند که کاتالوگ دیجیتال شما با چه محدودیت هایی مواجه خواهد بود.
  • نکته دیگری که با دیدن نمونه کاتالوگ دیجیتال پلت فرم ها متوجه خواهید شد، میزان تبحر تیم طراحی در ارائه و شخصیت پردازی کاتالوگ شماست. بسیاری از محدودیت های پلتفرم ها در این قسمت خودشان را نشان خواهد داد. طراحی های ابتدایی و غیر جذابی که مخاطبان شما را دلسرد خواهد کرد، بجای طراحی های حرفه ای و دلچسب برای مخاطب.

 

اجرای کاتالوگ الکترونیکی خود را به یک تیم حرفه ای محول کنید.

اینکه همه ما دوست داریم بدانید، چگونه کاتالوگ دیجیتال بسازیم چیز عجیبی نیست، اما تولید و پشتیبانی از یک کاتالوگ الکترونیکی فقط به همین موضوع تمام نمی شود. رسیدن به یک کاتالوگ تمام عیار الکترونیکی که تمام نیاز های شما و مخاطبانتان را بر طرف کند، نیازمند رعایت فاکتورهای زیادی است که نیمی به داشتن سلیقه و دانش طراحی رابط کاربری و واسط کاربری بر می گردد و نیمی دیگر زیر ساخت ها و مسائل فنی جانبی آن.

اسمارت کاتالوگ جدید ترین نسل از کاتالوگ های الکترونیکی است که کاملاً با معیارهای دیجیتال مارکتینگ همسو بوده و هیچ محدودیتی برای ارسال و انتشار نخواهد داشت و می تواند به شما اثبات کند که داشتن چنین کاتالوگی یک تحول بزرگ در بازاریابی و بازاریابی دیجیتال برند شما به حساب خواهد آمد.

 

نمونه کاتالوگ دیجیتال

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *