انواع سفارش عکاسی صنعتی

سفارش عکاسی صنعتی

سفارش عکاسی صنعتی از محصولات برای تولیدکنندگان و یا واردکنندگان کالا همیشه با اما اگر های مخصوص به خود همراه بوده است. خروجی عکاسی صنعتی هم مانند هر کار خدماتی دیگری بسته به زمان، دقت و تبهر هر تیم عکاسی متفاوت خواهد بود و چنین مواردی روی قیمت یک سفارش عکاسی تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

 

سفارش عکاسی صنعتی چه فوایدی دارد؟

صنعت عکاسی برای کسب و کارها انواع مختلفی از عکاسی را می تواند ارائه کند، اما عکاسی صنعتی جزو عکاسی هایی است که اگر از هیچ کدام از انواع عکاسی تجاری ( عکاسی تبلیغاتی، غکاسی دکوراتیو، … ) استفاده نکنید، سفارش عکاسی صنعتی از محصولات جزو کارهای الزامی شما خواهد بود.

عکاسی صنعتی یکی از عمومی ترین عکاسی های تجاری است. با سفارش عکاسی صنعتی از محصولات و خروجی های آن می توانید بسیاری از فضاهای تجاری خود را کامل کنید. از بسته بندی تا پوسترها و بنرهای تبلیغاتی، از وب سایت تا شبکه های اجتماعی، از کاتالوگ و بروشورهای چاپی تا کاتالوگ الکترونیکی و اسمارت کاتالوگ. سفارش عکاسی صنعتی می تواند برای تمام فضاهای تجاری شما کاربرد داشته باشد.

 

قیمت عکاسی صنعتی و عوامل موثر در آن

همانطور که در بالا توضیح دادیم، عکاسی صنعتی یک کار خدماتی است و قیمت عکاسی صنعتی و تعرفه های آن بر اساس میزان دقت و زمانی که صرف رسیدن به نتیجه مطلوب می شود، تغییر خواهد کرد. برند ها و شرکت های زیادی را می شناسیم که سفارش عکاسی صنعتی از محصولات خود را به یک تیم محول کرده اند، اما خروجی های عکاسی آن ها، فکتورهای مهم یک عکاسی صنعتی استاندارد را نداشته و مجدداً مجبور به ثبت سفارش عکاسی صنعتی از محصولات خود شده اند.

در واقعیت اگر قرار باشد که از عکس صنعتی محصول در جاهای زیادی استفاده کنیم، باید برای تهیه و سفارش عکاسی صنعتی، منطقی عمل کنیم تا از پرداخت هزینه مجدد و دوباره کاری جلوگیری کنیم.

 

تعرفه عکاسی صنعتی

تعرفه عکاسی صنعتی هر تیم، بر اساس فاکتورها و شرایط زیادی تفاوت خواهند کرد:

  • تعداد فریم سفارش عکاسی صنعتی
  • قابل جابجایی بودن محصول
  • ابعاد محصول
  • متریال محصول
  • میزان روتوش و ریتاچ های لازم
 

موارد بالا باعث می شود تعرفه عکاسی صنعتی از محصولات موقع سفارش عکاسی صنعتی از محصولات، با حالت عادی متفاوت باشد؛ اما این نکته را فراموش نباید کرد که داشتن یک فریم صنعتی عالی و استاندارد از یک محصول بهتر از داشتن هزاران فریم غیر قابل استفاده و غیر استاندارد است. سفارش عکاسی صنعتی موقعی به یک چالش بزرگ تبدیل می شود که تیم عکاسی نتواند خروجی مطلوب و مناسب را آماده کند. در ادامه تعدادی از طراحی های صورت گرفته که توسط عکاسی های صنعتی مجموعه ما انجام شده است را ملاحظه می نمایید:

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *