چاپ کاتالوگ ارزان قیمت

چاپ کاتالوگ ارزان

 

وقتی به عنوان مالک کسب و کارتان شروع به رفتارهای تبلیغاتی و چیدن استراتژی های مارکتینگ می کنید، با هزینه هایی مواجه می شوید که قطعاً برای کسب و کارتان حکم سرمایه گذاری خواهد داشت؛ اما مدیریت کردن این هزینه ها باعث می شود که برخی از مدیران با نیت صرفه جویی در این هزینه ها به دنبال چاپ کاتالوگ ارزان قیمت بروند. در این مقاله به شما یاد خواهیم داد چگونه هزینه های چاپ کاتالوگ خود را کاهش دهید تا از پرداخت کردن هزینه های اضافه برای کاربردی ترین و عمومی ترین ابزار معرفی محصول یا خدمات، یعنی کاتالوگ جلوگیری کنید.

 

چگونگی انجام چاپ کاتالوگ ارزان قیمت

ابعاد کاتالوگ را کاهش دهید

کاهش ابعاد یک کاتالوگ باعث کاهش تعداد فرم های چاپی آن می شود و این کار در سه مورد اصلی هزینه در کاتالوگ شما، به مقدار زیادی صرفه جویی می کند؛ یعنی مقدار مصرف کاغذ، هزینه زینک و اجرت چاپ.

ابعاد کاتالوگ را بهینه کنید

کاتالوگ های چاپی ابعادهای استانداری دارند. این ابعاد ها علاوه بر اینکه بسیار مرسوم هستند، ضایعات بسیار کمی هم دارند. حذف ضایعات یا پرتی های یک فرم چاپی باعث آن می شود که هزینه کاغذ چاپ کاتالوگ بسیار منطقی تر شود.

گرماژ کاتالوگ های چاپی خود را منطقی انتخاب کنید

برخلاف آن چیزی که خیلی ها فکر می کنند، کاغذ در صنف چاپ و بسته بندی براساس وزن خرید و فروش می شود، باید گفت که هر چه گرماژ انتخابی شما بالاتر باشد، وزن کاغذ شما در مجموع بیشتر خواهد بود. سعی کنید تناسبات مناسبی بین تعداد صفحات و گرماژ انتخابی ایجاد کنید تا هزینه خرید کاغذ خود را بهینه کنید.

چاپ-کاتالوگ-ارزان-قیمت

 

مراحل تکمیل چاپ را مرور کنید

شاید اصلی ترین و هزینه برترین بخش های چاپ کاتالوگ ارزان و فوری، خرید کاغذ، آماده سازی زینک و اجرت چاپ باشد. شاید استفاده از این تکنیک ها باعث جذابیت برای مخاطب شود اما زیاده روی و استفاده غیر مناسب از تکنیک هایی مثل برجسته سازی، روکش های مات و براق و غیره چیزی جز هزینه برای شما نخواهد داشت.

روش های کاهش هزینه چاپ کاتالوگ ارزان

با توجه به اینکه کاغذ و دیگر ملزومات چاپ عمدتاً به قیمت ارز وابسته اند، هزینه های چاپ کاتالوگ می تواند بودجه های چشم گیری را به خود اختصاص دهد. این هزینه ها هرگز تمامی ندارند، چون تیراژ چاپی شما دیر یا زود تمام می شود، پس سعی کنید کاتالوگ های چاپی خودتان را با وسواس بیشتری توزیع کنید و از رسانه های جایگزین مثل کاتالوگ های دیجیتالی استفاده کنید.

این را بدانید که استفاده از جدیدترین نسل های کاتالوگ دیجیتال مثل اسمارت کاتالوگ، در هزینه های این بخش صرفه جویی بسیار چشم گیری می کند و دامنه وسیع تری از مخاطب و اطلاع رسانی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای مشاهده نمونه هایی از اسمارت کاتالوگ از دکمه زیر استفاده کنید.

اسمارت کاتالوگ جدیدترین و مقرون به صرفه ترین نسل از کاتالوگ های الکترونیکی

 

کاتالوگ دیجیتال

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *