آموزش اول: از کجا شروع کنیم؟

از کجا شروع کنیم

داشتن یک کاتالوگ هوشمند دیجیتالی (الکترونیکی) استاندارد و نوین مثل اسمارت کاتالوگ یعنی رفع همه محدودیت هایی که در کاتالوگ های سنتی (چاپی) و دیگر نسل های کاتالوگ الکترونیکی.

این موضوع شاید در نگاه اول یک عبارت تبلیغاتی دیده شود، اما طبق محاسبات و آمار و ارقام ها کاملاً قابل اثبات است. کلیه گزارشات که از پنل گزارش دهی ما به نشانی www.ismt.ir می تواند نحوه عمکلرد شما و کاتالوگ الکترونیکی هوشمند شما و میزان تاثیرات اسمارت کاتالوگ در دیگر رسانه های الکترونیکی شما را نمایان کند.

 

اولین و مهمترین مرحله در استفاده از کاتالوگ هوشمند:

اولین و مهمترین مرحله در استفاده از کاتالوگ هوشمند (SmartCatalog)، آزاد کردن ذهن از هر محدودیت می باشد. باور صد درصدی که هر روشی برای ارسال و انتشار، شدنی است. انجام این مرحله یعنی حذف همه شک ها.

بارها و بارها به کسانی مشاوره می دهیم که وقتی از روش های خلاقانه انتشار کاتالوگ با آن ها صحبت می کنیم، با چهره هایی غیر مطلع و گاهی متعجب مواجه می شویم که می گویند:

«ما فکر می کردیم فقط از فلان راه می توان انتشار کاتالوگ داشت»

«و یا فکر نمی کردیم به این صورت هم می توان انتشار کاتالوگ داشته باشیم»

علامت و ریشه این اتفاق یک چیز بیشتر نیست، عدم باور این که اسمارت کاتالوگ هیچ محدودیتی در ارسال و انتشار ندارد.

 

مزایای کاتالوگ هوشمند (اسمارت کاتالوگ)

اگر می خواهید به قدر کافی از مزایای اسمارت کاتالوگ لذت ببرید و تاثیرات آن را در کسب و کارتان احساس کنید، در قدم اول باید این را به صورت یک اصل مهم بپذیرید که تنها نسل از کاتالوگ های الکترونیکی که هیچ محدودیتی برای انتشار و ارسال ندارد، اسمارت کاتالوگ است.

پس اگر در اتاق فکرتان و یا در لحظاتی که برای بازاریابی با کاتالوگ هوشمند خود استراتژی مشخص می کنید، صدایی در گوشتان گفت که به این شکل نمی توان اسمارت کاتالوگ را منتشر کرد، بدانید که کاملاً در اشتباه هستید.

در کمپین های ۳۶۰ درجه که پوشش همه جانبه از محتواهای تبلیغاتی یک برند را در کلیه رسانه ها تشکیل می دهند، به راحتی می توانند به اسمارت کاتالوگ تجهیز شوند، این موضوع باعث شد که مجموعه ما خدمات مشاوره انتشار ۳۶۰ درجه را به مشتریان خود ارائه و عملیاتی کند. پس اولین قدم برای استفاده از مزایای یک اسمارت کاتالوگ را اینگونه بردارید:

تصمیم گرفته اید، چگونه کاتالوگ خود را منتشر کنید؟ پاسخ مثبت است، چون می توانید.

عدم داشتن این باور باعث می شود به اسمارت کاتالوگ خود محدود فکر کنید و در نتیجه محدود عمل کنید و طعم داشتن جدیدترین و کاربردی ترین نسل کاتالوگ الکترونیکی را کمتر احساس کنید.

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *