اسمارت کاتالوگ آسانسور کیوان فراز

اسمارت کاتالوگ آسانسور کیوان فراز یکی دیگر از نمونه کارهای مجموعه در صنعت آسانسور است. طراحی این اسمارت کاتالوگ به شکلی می بایست انجام می شد که بتواند ارائه درست و سریعی از محصولات این مجموعه را برای مخاطبان کاتالوگ آسانسور کیوان فراز انجام دهد.

 

اسمارت کاتالوگ آسانسور کیوان فراز

 

طبقه بندی اطلاعات در اسمارت کاتالوگ آسانسور کیوان فراز

طبقه بندی اطلاعات در اسمارت کاتالوگ کیوان فراز مانند دیگر فعالان این صنعت، نیاز به دقت فراوانی داشت. در واقع هر یک از شرکت های فعال در صنعت آسانسور به خاطر گروه های مختلف محصولات و تیپ های مربوط به آن ها نیازمند ترسیم درستی از ارائه و مختص به خود خواهند بود. آسانسور کیوان فراز محصولات خود را در سه گروه اصلی تقسیم می کرد:

  1. درب ها
  2. کابین ها
  3. اجزای مربوط به بخش سازه

 

هر کدام از این سه گروه اصلی به درخواست کیوان فراز، نیاز به معرفی و ارائه توضیحات کلی داشتند. نمایش رنگ بندی کلی در کنار این لایه اطلاع رسانی، برای درب های آسانسور نیازمند یک برنامه ریزی صحیح در طراحی UX و UI اسمارت کاتالوگ کیوان فراز بود که به خوبی در آن اجرا گردید.

 

کیوان فراز آسانسور

 

کاتالوگ آسانسور کیوان فراز

کاتالوگ آسانسور کیوان فراز که طبق پلت فرم اسمارت کاتالوگ آماده شده بود، یک اسمارت کاتالوگ 168 صفحه با حجمی مناسب برای ارسال و انتشار ( حدوداً 13 مگابایت ) شده بود. این کاتالوگ بر اساس عبارت های کلیدی در موتورهای جستجو بهینه شده و توسط تعاملات خود به راحتی و آسانی محصولات آسانسور کیوان فراز را به مخاطبان این برند نمایش می دهد.

 

کاتالوگ آسانسور کیوان فراز

 

علاوه بر نمایش محصولات در کاتالوگ آسانسور کیوان فراز، نمایش تائیدیه ها و استانداردهای مجموعه کیوان فراز دیگر بخش های اصلی اسمارت کاتالوگ کیوان فراز را تشکیل می دهد.

 

کاتالوگ الکترونیک آسانسوری

 

برای دانلود و مشاهده اسمارت کاتالوگ کیوان فراز از دکمه دانلود در پایین این صفحه استفاده نمایید.

 

کاتالوگ دیجیتال کیوان فراز

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *