شرکت در نمایشگاه (قسمت دوم)

نمایشگاه

در آموزش قبلی با موضوع شرکت در نمایشگاه با اسمارت کاتالوگ، تلاش کردیم شما را با تمام ظرفیت های بارکد هوشمند کاتالوگتان آشنا کنیم. اما کارهایی که شما می توانید هنگام شرکت در نمایشگاه های تجاری و …  با اسمارت کاتالوگ انجام دهید، به همین جا ختم نمی شود.

 

شرکت در نمایشگاه با اسمارت کاتالوگ

مهمترین کاری که شما در هنگام حضور و شرکت در نمایشگاه انجام می دهید، ارائه است. ارائه ای که در نمایشگاه از خود و کسب و کارتان انجام می دهید، می تواند روی نتایجی که از شرکت در نمایشگاه بدست بیاورید، تاثیر مستقیم داشته باشد. به شخصه این موضوع را ضمانت می کنم که اگر برای ارتقاء ارائه کسب و کارتان در نمایشگاه هزینه ای انجام بدهید، موفق تر عمل کرده اید تا اینکه به دلایل مختلف از کسب و کارتان یک ارائه معمولی و یا خیلی ضعیف داشته باشید. قطعاً به همین دلیل است که برای هر چه بهتر برگزار کردن نمایشگاهتان تلاش می کنید!

 

استفاده از فن آوری در نمایشگاه

استفاده از فن آوری در نمایشگاه ها می تواند باعث ایجاد تمایز شود. اگر بخواهیم کمی از ابزارها و سخت افزارهای متفاوت برای نمایشگاه استفاده کنیم، چند پیشنهاد موثر دیگر وجود دارد که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد. این ابزارها در حال حاضر در تمام نمایشگاه ها استفاده می شود و شما اولین نفر نخواهید بود که از این ابزارها استفاده می کنید. حالا که اسمارت کاتالوگ تان را در اختیار دارید، می توانید با استفاده از این ابزار ها متفاوت عمل کنید.

 

دستگاه پز هوشمند:

همیشه جمع آوری اطلاعات بازدید کنندگان در نمایشگاه مفید است. این دستگاه فرآیند جمع آوری اطلاعات مشتریان را به یک فرآیند سریع و بی نقص تبدیل می کند. سناریو کاری این ابزار به این شکل است: مخاطب شماره تلفن همراهش را در دستگاه وارد می کند. شماره تلفن در یک پنل اینترنتی ثبت می شود. شما می توانید اطلاعات او مانند نام و نام خانوادگی را همان لحظه در پنل خود ثبت کنید. یک اس ام اس به صورت اتوماتیک برای فرد بازدید کننده ارسال می شود که شما متن آن را تنظیم کرده اید. به همین راحتی.

نتیجه استفاده از این دستگاه، داشتن اطلاعات تمام بازدید کنندگان و ارسال فوری اسمارت کاتالوگ ( لینک دانلود اسمارت کاتالوگ ) در متن اس ام اس است.

 

کیوسک هوشمند:

کیوسک هوشمند، تاچ اسکرین های بزرگی هستند که با دو سیستم عامل ویندوز و یا اندروید قابلیت ارائه دارند. یکی از روش های ارائه کاتالوگ الکترونیکی شما، نمایش آن بر روی کیوسک هوشمند است. کارشناسان و کاربران فروش می توانند در معرفی های خود، بازدید کننده را به سمت این کیوسک ها راهنمایی کرده و به عنوان یک ابزار پرزنت از آن استفاده کنند. خرید این کیوسک ها برای شرکت در نمایشگاه عمدتاٌ توجیح نخواهد داشت، اما قابلیت اجاره روزانه آن ها وجود داشته و می توانید برای مدت زمان شرکت در نمایشگاه آن ها را اجاره کنید.

 

اسمارت وای فای:

مودم های وایرلس هوشمند، مودم هایی هستند که اگر بازدیدکنندگان به آن ها متصل شود از طریق ارتباط برقرار شده، می توانند فایل کاتالوگ هوشمند شما را برای آن ها ارسال کنند. این مودم ها کاربری ساده ای دارند و بر اساس مدل های مختلف برد موثر و تعداد ارسال همزمان متفاوتی به شما ارائه می کنند. با راه اندازی این مودم در محل غرفه می توانید بی شمار کاتالوگ را از طریق وای فای برای بازدید کنندگان خود ارسال کنید.

 

آخرین و مهمترین کاری که باید انجام دهید:

نفرات خود را آموزش دهید.

آن ها باید در جریان کاری که می خواهید انجام دهید باشند. آیا آن ها از اینکه می خواهید با اسمارت کاتالوگ در نمایشگاه شرکت کنید، مطلع هستند؟ آن ها باید بدانند که چطور از اسمارت کاتالوگ مجموعه در نمایشگاه استفاده کنند. پس تا جایی که می توانید آن ها را آموزش دهید که به بهترین شکل عمل کنند. آن ها باید یاد بگیرند که چگونه به کسی که از آن ها کاتالوگ می خواهد پاسخ بدهند و چه جمله ای را به او بگویند. این نکته بسیار مهم است. در کنار این موضوع، آن ها باید به گونه ای رفتار کنند که در عین احترام، حرفه ای عمل کنند. توضیح بدهند و ارائه های مربوطه را انجام دهند. پس به بهترین شکل باید آموزش دیده باشند.

کسی که می خواهد اپراتور میزی باشد که به استند هوشمند مجهز شده، یا نفری که اپراتور دستگاه پز هوشمند است، باید تمرین کند و یاد بگیرد که چطور با این ابزار حرفه ای عمل کند. تیم انتشار 360 درجه اسمارت کاتالوگ، همیشه پیشنهاد می کند که حتما یک بار قبل از حضور اصلی در نمایشگاه، نفرات بتوانند کاری که در نمایشگاه می خواهند انجام بدهند را تمرین و اجرا کنند. اجرایی شدن سناریوهای بازاریابی و اطلاع رسانی توسط نفرات شما در نمایشگاه، وقتی با اسمارت کاتالوگ همراه می شوند، نیاز به آموزش خواهند داشت. در این مورد اگر فکر می کنید نیاز به راهنمایی دارید، تیم فنی ما آماده خدمت رسانی به شما خواهد بود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *