اسمارت کاتالوگ گروه صنعتی اتحاد

اسمارت کاتالوگ گروه صنعتی اتحاد یکی دیگر از کاتالوگ های تهیه شده در مجموعه اسمارت کاتالوگ با محوریت تولید شیرهای آب و گاز می باشد.

شیر آلات اتحاد در زمینه تولید محصولات، تنوع کامل و بالایی دارد. در اسمارت کاتالوگ گروه صنعتی اتحاد دو مقوله شیر های آب و گاز به خوبی از هم تفکیک شده و مخاطب به راحتی می تواند هر موضوعی را که مدنظر دارد، به راحتی انتخاب و به تماشای آن بپردازد.

مهمترین ویژگی در اسمارت کاتالوگ گروه صنعتی اتحاد

  • تمام شیر آلات به همراه نمونه تصاویر محصول مربوطه ارائه شده
  • توضیحات کامل و مختصر است
  • دکمه نمایش نقشه انفجاری به صورت هوشمندانه در این کاتالوگ قرار داده شده، تا کاربر را به صفحه ای هدایت کند که قطعات تفکیک شده و نام هر کدام را در جدول مشاهده کند.

شاید بهتر باشد اینگونه بیان شود که این کاتالوگ علاوه بر معرفی محصولات خود، به گونه ایی یک کاتالوگ آموزشی هم می باشد. شناخت محصولاتی که ما تقریبا هر روز با آن ها برخورد داریم، مخصوصا مقوله مهمی مانند شیر های گاز که می تواند تبعات جانی داشته باشد، بسیار جذاب و صد البته کاربردی است. در این اسمارت کاتالوک موارد ذکر شده به خوبی عنوان و طراحی شده است.

مزایای اقتصادی اسمارت کاتالوگ گروه صنعتی اتحاد

این اسمارت کاتالوگ یک کاتالوگ سه زبانه است، که برای موارد صادراتی بسیار کاربردی می باشد. حجم کاتالوگ بهینه شده ۸ مگا بایت می باشد تا به راحتی امکان دانلود را فراهم کند. البته همان طور که در بالا به آن اشاره شده نوع آموزشی بودن آن که به افزایش دانش کاربران می پردازد، به افزایش جذب مخاطب کمک فراوانی میکند و این می تواند وجه تمایز اسمارت کاتالوگ گروه صنعتی اتحاد با دیگر کاتالوگ ها باشد.

 

 

اسمارت کاتالوگ گروه صنعتی اتحاد

پالت رنگ گروه صنعتی اتحاد

کاتالوگ هوشمند دیجیتال

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

 

اسمارت کاتالوگ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *