اسمارت کاتالوگ محصولات گپ

اسمارت کاتالوگ محصولات گپ یکی از برند های چند گانه بازرگانی حلوائی می باشد، که شامل محصولات تخصصی مو می شود. بازرگانی حلوائی به این صورت محصولات آرایشی برند گپ را از دیگر محصولات خود، متمایز می کند که ما از آمونیاک بسیار کمی استفاده می کنیم.

کاربرد های اسمارت کاتالوگ محصولات گپ

اسمارت کاتالوگ محصولات برند گپ طراحی ساده و در عین حال زیبایی دارد و دسته بندی محصولات به سادگی شروع می شود. آیا فقط تصمیم به رنگ کردن مو های خود را دارید یا خواهان محصولاتی برای سلامت مو های خود هستید؟

نکات مهم در کاتالوگ هوشمند برند گپ:

  • اطلاعات هر محصولی که به آن نیاز دارید، به صورت کامل و مختصر ارائه شده است.
  • زیباتر شدن، مختص جنسیت خاصی نیست، اینجا منظورمان آقایان است، در یک مقوله کیت رنگ موی آقایان با اطلاعات مربوطه به نمایش در آمده است.
  • در قسمت محصولات سلامت مو نیز در یک دسته بندی ساده به صفحاتی هدایت خواهید شد، تا اطلاعات لازم برای هر عنوان را دریافت کنید.
  • رنگ مو های محبوب در یک گــــروه بندی قرار گرفته و با انتخاب هـــر کدام از آن ها شما شاهــــد صفحه ای خواهید بود، که تن های مختلف رنگ مو به شما معرفی شده است.

 

برای معرفی محصولات این چنینی (منظور رنگ مو) ما نیاز به یک نمونه داریم تا مخاطب به درستی منظورمان را متوجه شود. در نظر اول شاید ساده به نظر برسد، اما برای انتخاب تصویر مناسب برای ارائه رنگ مورد نظر، زمان زیادی صرف شده است تا مخاطب به یک درک درست برسد.

دانستن نام محصولات به انگلیسی به دانش شما خواهد افزود. بنا به درخواست بازرگانی حلوائی کاتالوگ محصولات آرایشی برند گپ به صورت دو زبانه تهیه شده و به این طریق مخاطب با اصطلاحات رایج دنیای رنگ مو و شامپو آشنا خواهد شد.

 

مزایای اسمارت کاتالوگ محصولات گپ

تعداد صفحات اسمارت کاتالوگ برند گپ محدود است و شامل ۶۵ صفحه می شود، متعاقب آن حجم بالایی هم ندارد (2.5 مگا بایت)، پس به راحتی می توان آن را انتشار داد و به تعداد زیادی از مخاطبان دسترسی پیدا کرد و البته همان طور که در سطر های بالاتر عنوان شد، این کاتالوگ هوشمند دیجیتال مربوط به محصولات زیبایی مختص خانم ها نیست و آقایان را هم از خاطر نبرده است. پس آقایان و خانم ها با مشاهده کاتالوگ دیجیتال رنگ مو های برند گپ می توانند به راحتی رنگ موی مناسب با سلیقه ی خود را انتخاب کنند.

محصولات آرایشی برند گپ

 

پالت رنگ محصولات گپ

محصولات برند گپ

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

 

اسمارت کاتالوگ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *