اسمارت کاتالوگ محصولات آرایشی آلیس

اسمارت کاتالوگ محصولات آرایشی آلیس یک برند آرایشی، در زمینه مراقبت از پوست و زیبایی می باشد، که در این مجموعه طراحی و به اجرا درآمده است.

محصولات الیس دارای یک رنگ سازمانی زیباست، این رنگ با خلاقیتی هوشمندانه در این اسمارت کاتالوگ بیشتر نمایان شده است.

مزیت های اسمارت کاتالوگ محصولات آرایشی آلیس

اهمیت استفاده از تصاویر با کیفیت و تصاویری که با یک چینش درست عکاسی شده باشد، بر هیچ کس پوشیده نیست. تمامی محصولات آلیس در آتلیه عکاسی مجموعه اسمارت کاتالوگ عکاسی شده است. این تصاویر که با سلیقه طراحان مجموعه در یک راستا قرار گرفته، منجر به تهیه کاتالوگی یکدست و هماهنگ شده است.

تمامی محصولات همراه با یک توضیح درباره نوع مواد استفاده شده و نوع کاربری آن ها می باشد. وقتی صحبت از اقلام آرایشی باشد همیشه موضوع تنوع رنگی هم مطرح می شود. برای این منظور در کاتالوگ دکمه تنوع رنگ محصول قرار داده شده تا کاربر به راحتی رنگ های دیگر محصول را نیز مشاهده کند و البته تمام محصولات همراه با کد رنگی می باشد، تا خرید راحتری را تجربه کنید.

نکته ایی که در اسمارت کاتالوگ محصولات آرایشی آلیس برای نشان دادن تنوع رنگی محصولات آرایش لب وجود دارد، استفاده از تصویر یک لب برای نشان دادن رنگ ها می باشد. شاید به نظر چیز بی اهمیتی باشد، اما این طور نیست، با این روش راحتر می توان تنوع رنگ را روی لب ها تصویر سازی کرد. این یکی از نکاتی است که در این اسمارت کاتالوگ به درستی رعایت شده است.

ویژگی های اسمارت کاتالوگ محصولات الیس

  • چینش صحیح تصاویر در کاتالوگ
  • حجم کم کاتالوگ (۲.۵ مگا بایت)
  • طراحی بصری زیبا

 

همه این ها دست به دست شده تا اسمارت کاتالوگ آلیس به راحتی در میان مخاطبان خود دست به دست شود.

اسمارت کاتالوگ محصولات آرایشی آلیس

 

پالت رنگ محصولات آرایشی آلیس

 

محصولات الیس

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

smart catalog

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *