اسمارت کاتالوگ شرکت آرک سازه

موضوعات تازه همیشه باعث برانگیختن کنجکاوی می شود، برای نمونه خانه های پیش ساخته گنبدی شکل، آرک سازه به گمانم شما هم مشتاق شدید بیشتر بدانید، پس بیایید بیشتر بخوانیم.

اسمارت کاتالوگ آرک سازه با موضوع خانه های پیش ساخته، خانه هایی که قطعات آن در خارج از محیط ساخته می شود و در محل مورد نظر مشتری نصب می شود، در این مجموعه یعنی اسمارت کاتالوگ طراحی و اجرا شده است.

اسمارت کاتالوگ آرک سازه شامل چیست؟

شاید بهتر باشد که بگویم شما در این کاتالوگ بیشتر با متن مواجه می شوید؛ البته این مقدار از متن لازم است، چرا که یک موضوع تازه، برای جا افتادن نیاز به اطلاعات دارد.

اطلاعاتی که دریافت می کنید، شامل کاربرد های خانه های پیش ساخته و همچنین مزایای این خانه بخصوص می باشد.

همیشه برای بهتر درک کردن یک مسئله تصاویر بهترین راه حل است، در این اسمارت کاتالوگ یا همان کاتالوگ دیجیتال نیز از این راه حل به هوشمندی استفاده شده است. برای راحتی مخاطب یک نقشه مهندسی از نمای بالا، یک تصویر از نمای بالا و همچنین یک نمای کلی از روبرو درنظر گرفته شده است. تصاویر کوچک نمایی شده در تمام صفحات قرار دارد، تا کاربر علاوه بر دیدن تصویر بزرگ نمایی شده، تصاویر دیگر را هم مشاهده نماید.

برای تمام پلان ها توضیحات مختصر و مفیدی قرار داده شده تا کاربر با تمام امکانات پلان آشنایی پیدا کند.

مزیت های اسمارت کاتالوگ آرک سازه

در نمایشگاه صنعت و ساختمان، یک نمونه از خانه های پیش ساخته رونمایی شد و موجب توجه و کنجکاوی زیادی شد، افرادی که در نمایشگاه حضور نداشتن و درباره این موضوع از دیگران شنیدند، تمایل داشتن که بیشتر بدانند و اینجا اسمارت کاتالوگ آرک سازه یک کمک سازنده بود. کاتالوگ شامل تعداد صفحات پایین (۲۸ صفحه) بود و صد البته حجم کمی هم در برداشت، پس به راحتی قابل ارسال بود و این یعنی اینکه کاربران حتما کاتالوگ را دریافت خواهند کرد و آن را مشاهده خواهند کرد.

در ادامه تصاویری از این کاتالوگ هوشمند دیجیتال مشاهده خواهید کرد و در انتهای صفحه می توانید کاتالوگ را دانلود کرده و به طور کامل مشاهده کنید.

کاتالوگ-هوشمند-آرک-سازه

کاتالوگ-هوشمند-آرک-سازه

 

کاتالوگ-دیجیتال-خانه-های-گنبدی-آرک-سازه

چاپ-کاتالوگ-تبلیغاتی-شرکت-آرک-سازه

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

نمونه-کاتالوگ-pdf

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *