اسمارت کاتالوگ رنگ مو مارال

کاتالوگ رنگ مو مارال یکی از اسمارت کاتالوگ ها در صنعت محصولات آرایشی و بهداشتی است که به دلیل صادرات محصولات مارال، به درخواست سفارش دهنده به صورت چهار زبانه طراحی و اجرا شد. متد به کار رفته در اسمارت کاتالوگ رنگ مارال برای انتخاب زبان مخاطب، توسط پنل انتخاب زبان صورت گرفته و کاربران از طریق این پنل که در ابتدا به آن ها نمایش داده می شود، می توانند انتخاب کنند که محتویات کاتالوگ را به چه زبانی مشاهده کنند.

 

مزایای اسمارت کاتالوگ رنگ مو مارال

در کاتالوگ رنگ مارال، مجموعاً 53 آیتم کالا در گروه بندی های استاندارد و مشخص شده به مخاطب ارائه می گردد که شامل تمام محصولات برند مارال می باشد. اسمارت کاتالوگ رنگ مو مارال بر خلاف اینکه برای ارائه محتوا برای هر زبان حدوداً 71 صفحه دارد ( در مجموع 285 صفحه برای کل زبان‌ها )، حجمی بهینه دارد که ارسال و انتشار آن را بسیار ساده و سریع می کند ( حدوداً 13 مگابایت ).

قالب اصلی اسمارت کاتالوگ رنگ مو مارال بر اساس پالت رنگ این برند آماده سازی شد و فرم ها و المان های بصری بکار رفته در آن توسط تیم طراحی ما آماده سازی شد. قالبی پویا و پر انرژی. عکس های محصولات بکار رفته در کاتالوگ هوشمند رنگ مو مارال همه از جانب سفارش دهنده تامین و ارسال شده اند و طبق نظر سفارش دهنده علاوه بر معرفی محصولات تخصصی، نحوه مصرف هم در نظر گرفته شد.

 

علت اهمیت کاتالوگ هوشمند رنگ مو مارال

کاتالوگ هوشمند رنگ مو مارال با توجه به دامنه گسترده مصرف کنندگان محصولات مارال، در بسیاری از جریان های فروش و بازاریابی مارال موثر خواهد بود و با تکنیک هایی مانند ضمیمه کردن در سایر رسانه ها، نتایج محصوصی را برای سفارش دهنده خود به همراه خواهد داشت.

در ادامه تصاویر مربوط به کاتالوگ رنگ مو برند مارال را مشاهده و در پایان می توانید اسمارت کاتالوگ مارال را دانلود و مشاهده نمایید.

 

اسمارت کاتالوگ رنگ مارال

رنگ مو مارال

قیمت رنگ موی مارال

کاتالوگ دیجیتال چیست

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

کاتالوگ هوشمند مارال

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *