اسمارت کاتالوگ نبوغ بهینه گستر

وقتی برخی از منابع انرژی محدود باشند، باید کاری صورت گیرد یا یک منبع جایگزین برای آن ها پیدا کرد یا اینکه راه هوشمندانه ای مانند صرفه جویی را در پیش گرفت. شرکت نبوغ بهینه گستر با تکیه بر شعارِ بالای ٪۶۰ صرفه جویی در انرژی، یکی از تامین کنندگان و مجریان عایق های حرارتی، برودتی، رطوبتی و غیره می باشد و البته کاتالوگ نبوغ بهینه گستر یکی از اولین نمونه کاتالوگ های الکترونیکی مجموعه اسمارت کاتالوگ در زمینه عایق های حرارتی می باشد.

 

نکات مهم اسمارت کاتالوگ نبوغ بهینه گستر

همه چیز برای شما به راحتی یا بهتر است بگوییم به زیبایی و راحتی، دسته بندی شده تا بتوانید آن چه را که شما نیاز دارید، بیابید. خب بعد از اینکه محصول مد نظرتان را در اسمارت کاتالوگ نبوغ بهینه گستر انتخاب کردید، با نکات زیر مواجه خواهید شد:

  • تصویر مربوط به هر محصول ارائه شده و البته این موضوع برای آن هایی که برای بار اول با این نوع از محصولات آشنا می شوند، بسیار مفیدتر خواهد بود.
  • شما مطمئناً می خواهید محصول را بشناسید، پس از دکمه مربوطه استفاده کنید و به آن صفحه بروید.
  • نمایش مزایای محصول که این روزها کسی چیزی را بدون دانستن مزایای آن خریداری نمی کند.
  • محصول را شناختید، مزایا را فهمیدید و مطلبی که در پایان به سراغ آن خواهید رفت، کاربردش خواهد بود.

 

تمامی موارد ذکر شده با هوشمندی و به طور خلاصه برای شما طراحی و نوشته شده است تا به اطلاعات مورد نیاز خود درباره محصول مد نظر به راحتی دسترسی پیدا کنید.

 

مزیت کاتالوگ نبوغ بهینه گستر

مورد هوشمندانه ای که در کاتالوگ نبوغ بهینه گستر به آن پرداخته شده، ارائه لیست مشتریان می باشد، لیستی که در خود برند های معتبر و شناخته شده ای را شامل می شود. بی شک این موضوع به افزایش اعتماد مخاطبان خواهد افزود، چرا که بنا بر سنتی که همیشه برقرار است، آدم ها برای اطمینان از محصولی که قصد خریداری آن را دارند از دیگران پرس و جو می کنند. نبوغ بهینه گستر با اسمارت کاتالوگ خود جواب این پرس و جو ها را نشان می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

اشتراک گذاری

2 پاسخ

  1. باسلام خدمت مدیریت محترم اسمارت کاتالوگ و همکاران خوش ذوق و باخلاقیت بالای ایشان
    بااینکه همیشه زحمات مشاوره، طراحی و چاپ و…
    در لحظات آخر بردوش شماست و همواره بزرگوارانه کم و کاستیهای مارا (شرکت نبوغ بهینه گستر) پوشش می دهید، لحظاتی مشغول وبگردی بودم که صفحه شما بازشد و مجددا انجام وظیفه می کنم و بدینوسیله از زحمات شما هزاران بار سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *