اسمارت کاتالوگ محصولات آراد پنل

کاتالوگ هوشمند دیجیتال گروه تولیدی آراد پنل که به عنوان یکی از بزرگترین طراحان و تولید کننده های پنل های دکوراتیو می باشد، در مجموعه اسمارت کاتالوگ به طراحی و اجرا در آمد. کاتالوگ دیجیتال محصولات آراد پنل توانسته است، بهترین پیشرو در ارائه این نوع صنعت باشد و به بهترین روش بازاریابی دیجیتال امروزی مخاطبان هدفمندش را جذب کند.

 

چه چیزی را در اسمارت کاتالوگ محصولات آراد پنل مشاهده می کنید؟

تمامی محصولات به همراه آیکون‌ هایی که دارای علائم اختصاری مشخصات فنی محصول مربوطه است، نمایش داده شده که یک تصویر از آنچه از محصول خواهید دید، در ذهن شما تصویر سازی کند.

ابعاد محصول و توضیحات دیگر به کوتاهی ارائه شده، چرا که مخاطبان در مورد محصولات این چنینی بیشتر به دنبال دیدن نمونه کار هستند. گروه آرد پنل دارای تنوع محصولات بالایی است، برای همین منظور یک نمای دیتیل (detail) از نمونه‌ی تمامی محصولات، همراه با نام طرح مورد نظر طراحی شده تا کاربران به راحتی نمونه کارها را در کنار هم مشاهده کنند و تصمیم گیری کنند. البته راحتی کار کاربران در صفحاتی که چند مورد از تصاویر دکوراتیو قرار داده شده تا نمونه کارها را در محیط های واقعی مشاهده کنند، بیشتر هم می شود.

گروه آراد پنل برای هر کدام از انواع پنل های خود یک کانال تلگرامی مجزا در نظر گرفته است.این نکته در اسمارت کاتالوگ محصولات آراد پنل توسط طراحی دکمه کانال تلگرام برای تمام نمونه پنل ها رعایت شده است.

 

مزایای اسمارت کاتالوگ محصولات آراد پنل

امروزه گوشی های هوشمند جزء لاینفک زندگی روزمره ما محسوب می شود و این نکته ای است که در اسمارت کاتالوگ به آن توجه ویژه‌ای شده است، چرا که اسمارت کاتالوگ در قالب موبایل به هوشمندی بهینه شده است. به این مسئله فکر کنید، کاربر کاتالوگ را دانلود می کند و همه جا آن را همراه خود خواهد داشت.

برای آراد پنل و این تعداد از نمونه کار، برای بیشتر دیده شدن آیا داشتن یک اسمارت کاتالوگ یک راه حل، هوشمندانه نیست؟ با دیدن تصاویری از کاتالوگ مورد نظر و دانلود و دیدن خود کاتالوگ و بررسی آن می توانید به جواب برسید.

 

 

 

 

 

 

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *