کاتالوگ هوشمند خانه هوشمند تهران

کاتالوگ دیجیتال خانه هوشمند تهران BMS جزو پروژه هایی محسوب می شود که با توجه به نیازها و جنبه های مختلف سفارش دهنده به یک چالش جذاب تبدیل می شود.

چالش های کاتالوگ هوشمند خانه هوشمند تهران

کاتالوگ هوشمند دیجیتال Tehran BMS، کاتالوگی بود که نه تماماٌ محصول محور بود و نه تماماٌ خدمات محور. ساختارها و امکانات پیچیده‌ ی این شرکت می بایست به مخاطب ارائه می شد، یکی از چالش ها اولیه این سفارش همین موضوع بود و باعث پیچیدگی درختواره معرفی آن می شد.

گروه اسمارت کاتالوگ تصمیم گرفت برای برطرف کردن این چالش خدمات و محصولات شرکت تهرن BMS را در دو گروه اصلی تقسیم نماید:

  1. راه کارهای هوشمندسازی
  2. کنترل کننده ها

با توجه به فضای تکنولوژی محور راهکارها استفاده ار المان های گرافیکی به صورتی انجام شد تا القا کننده این فضا باشد و لوگوی جدید این مجموعه که توسط تیم گرافیکی SmartCatalogt بازنگری و باز طراحی شده بود، توانست در این فضا آزمایش خود را به خوبی پس بدهد.

مزیت های اسمارت کاتالوگ خانه هوشمند تهران

کاتالوگ دیجیتالی خانه هوشمند تهران (Tehran BMS) که یک کاتالوگ 50 صفحه ای است، توانست 15 گروه خدمات هوشمندسازی به همراه 7 محصول کنترلر این مجموعه را به مخاطب معرفی نماید. این کاتالوگ تک زبانه درباره ی مزیت های استفاده از فرآیند هوشمندسازی به مخاطبان خود اطلاعات می داد و این موضوع باعث انتخاب هایی خاص در سر فصل های آن می شد.

اسمارت کاتالوگ خانه هوشمند تهران در ارتباطات خارجی خود علاوه بر وب سایت و اکانت اینستاگرام، به مشاوره آنلاین نیز مجهز شد تا مخاطبان این برند به راحتی سوال های خود با واحد فنی تهران BMS به اتشارک بگذارند.

مجموعه ی خانه هوشمند تهران علاوه بر راه های عمومی ارسال و انتشار اسمارت کاتالوگ با ضمیمه کردن اسمارت کاتالوگ خود توسط بارکد هوشمند ( Qr Code ) به سربرگ های خود همیشه در مکاتبات اداری و مالی خود، کاتالوگ دیجیتالی خود را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.

در ادامه تصاویری از کاتالوگ هوشمند تهران BMS‌ را مشاهده کرده و در پایان صفحه می توانید این کاتالوگ هوشمند دیجیتال را دانلود نمایید.

 

کاتالوگ هوشمند تهران

BMS

کاتالوگ هوشمند

 

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

 

SmartCatalog

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *