کاتالوگ دیجیتال محصولات ایفسن

یکی از لذت بخش ترین کاتالوگ های طراحی شده در مجوعه ی ما اسمارت کاتالوگ محصولات ایفسن است. علت جذابیت این کاتالوگ هوشمند دیجیتال در آنجا بود که عکاسی صنعتی از محصولات ایفسن (EFSANE) قرار بود در مجموعه ی خودمان انجام شود. این وجه سفارش اسمارت کاتالوگ محصولات ایفسن در کاتالوگ های دیگری مانند اسمارت کاتالوک محصولات فورمس و … هم وجود داشت. اینکه آتلیه ی طراحی اسمارت کاتالوگ از عکس های صنعتی اصولی و درست بتوانند استفاده کنند، می تواند جذابیت های بصری کاتالوگ هوشمند را تا حدودی ضمانت کند.

مزایای کاتالوگ هوشمند دیجیتال محصولات ایفسن

محصولات آرایشی ایفسن در کاتالوگ هوشمند دیجیتال خود با المان های پیچیده همراه نشدند و در یک فضای ساده و خلوت بصری برای مخاطبان خود، خودنمایی می کنند. کاتالوگ دیجیتال محصولات ایفسن در آخرین بروزرسانی، به یک شبکه سازی وسیع بین اسمارت کاتالوگ و وب سایت خود، مجهز شد تا تاثیرات این کاتالوگ دیجیتال بر روی رتبه و میزان بازدید مخاطبان آن بیشتر از قبل مشهود باشد.

مشخصات کاتالوگ هوشمند EFSANE

کاتالوگ هومشند دیجیتال محصولات ایفسن که شامل 48 صفحه کاتالوگ می باشد، حجم بسیار بهینه ای دارد (حدوداً 5 مگابایت) و با توجه به مشاهده بدون نیاز به اینترنت، حجم بسیار کمی از موبایل و یا کامپیوتر خود را اشغال می نماید و می تواند همیشه ذخیره در تلفن همراه مخاطبان هدف این برند باشد.

اسمارت کاتالوگ محصولات EFSANE که شامل 18 محصول این برند می باشد،‌ علاوه بر معرفی محصولات، شامل نمایش رنگبندی این محصولات می باشد تا مخاطبان بتوانند با تنوع رنگی این محصولات نیز آشنا شوند.

در ادامه طراحی های مربوط به کاتالوگ دیجیتال محصولات EFSANE را مشاهده و در پایین صفحه می توانید این کاتالوگ هوشمند دیجیتال را دانلود و مشاهده نمایید.

 

کاتالوگ دیجیتال ایفسن

 

کاتالوگ هوشمند دیجیتال ایفسن

کاتالوگ هوشمند

 

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

 

اسمارت کاتالوگ EFSANE

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *