کاتالوگ الکترونیکی محصولات‌ ژین

وقتی سفارش دهنده یک اسمارت کاتالوگ ( اسمارت کاتالوگ محصولات‌ ژین ) یک طراحی دکوراسیون باشد، آتلیه طراحی ما با شرایط خاص تری مواجه می شود. اینکه با رنگ فرم از سلایق یک طراح دکوراسیون با مخاطبانش صحبت کنید، کار خاصی می تواند شود.

 

مراحل طراحی کاتالوگ الکترونیکی محصولات‌ ژین

اسمارت کاتالوگ ژین که توسط مدیریت باسلیقه خود، سرکار خانم ارجمندی به تیم ما محول شد، دقیقاً با همین موضوع در مجموعه ما شکل گرفت. در چنین شرایطی تیم ما به این نتیجه رسید که بهتر است چند اتود با سبک های گرافیکی متفاوت به خانم ارجمندی ارائه کند و برای تشخیص بهترین فضای بصری برای ارائه سلیقه، به انتخاب خود مشتری اعتماد کنیم.

خانم ارجمندی یکی از فضاهای بصری پیشنهادی را برای مجموعه خود و اسمارت کاتالوگ محصولات‌ ژین انتخاب و تیم طراحی ما توانست بار دیگر ماموریت خود را در قبال یک طراح با افتخار پشت سر بگذارد.

مدیریت محتوا در کاتالوگ الکترونیکی محصولات‌ ژین با یک رویکرد اصلی صورت گرفت. اینکه این کاتالوگ هوشمند بتواند به مخاطب یک پیغام بزرگ را انتقال دهد: مجموعه ژین از طراحان خوش سلیقه ای تشکیل شده و از شرکت های زیادی در صنایع مختلف نمایندگی دارند. این طراحان بر اساس نیاز و بودجه شما می توانند، بهترین انتخاب را برای شما انجام و ارائه کنند.

بر همین اساس محتوا سازی ها در عبارات و فهرست ها به صورتی انجام شد تا محصولات‌ ژین را به درستی در ذهن مخاطب ترسیم و معرفی کند. همچنین داشتن بخشی برای معرفی مدیریت این مجموعه در اسمارت کاتالوگ جزو الزامات آن درنظر گرفته و اجرا شد.

 

مزایای کاتالوگ هوشمند الکترونیکی ژین

اسمارت کاتالوگ محصولات‌ ژین که یک کاتالوگ هوشمند 158 صفحه ای است، توانست علاوه بر معرفی مدیریت و مجموعه ژین کلیه محصولات قابل ارائه در این شرکت را در قالب کالکشن ژین در بخش هایی مثل مبلمان اداری و خانگی، میزهای دکوراتیو و دیگر محصولات طبقه بندی و به مخاطبان ژین ارائه کند.

آن چیزی که در ادامه می بینید نمونه هایی از صفحات این کاتالوگ هوشمند است و می توانید در پایان صفحه اسمارت کاتالوگ ژین را دانلود نمایید.

 

کاتالوگ مبلمان

کاتالوگ محصولات ژین

کاتالوگ الکترونیکی

 

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

 

اسمارت کاتالوگ ژین

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *