کاتالوگ دیجیتال محصولات سون هون

هر برند تجاری پالت رنگ مشخصی دارد، ولی این موضوع در مورد کاتالوگ دیجیتال محصولات سون هون به یک چالش بزرگ تبدیل شده بود. در واقع بیشترین زمانی که برای اجرای کاتالوگ هوشمند دیجیتال محصولات سون هون شد، در رابطه با همین موضوع بود.

 

همه چیز در مورد کاتالوگ دیجیتال محصولات سون هون

فرم های بکار رفته در لوگوی سون هیون فرم های مناسب برای آن را برای تیم طراحی ما مشخص می کرد، اما رنگ های بکار رفته در این برند چه در لوگو و چه در بسته بندی آنقدر متنوع بود که کار را برای انتخاب رنگ برای فرم ها مشکل می کرد. استفاده از طیف رنگی سون هیون می بایست به صورتی اجرا می شد که کاتالوگ هوشمند آن علاوه بر جذاب بودن با ساختارهای بصری آن هماهنگ و همسو می شدند.

آتلیه طراحی مجموعه در نهایت با زیرکی هر چه تمام توانست یک کاتالوگ هوشمند دیجیتال با پالت رنگی شناور را برای اینکار انتخاب و قالب اصلی آن را برای تايید، برای سفارش دهنده ارسال نماید و نتیجه از دید سفارش دهنده عالی شده بود. استفاده به موقع از رنگ سفید باعث نمایان تر شدن رنگ های محصولات سون هون شده بود و جابجایی رنگ ها در اسمارت کاتالوگ سون هیون بر اساس ماهیت رنگی هر محصول تغییر می کرد. ساختارهای تخت بصری در کنار نوانس ها باعث افزایش جذابیت ارائه شده بود و سبک خاصی از فضای بصری را برای این برند به نمایش گذاشته بود.

 

مزایای اسمارت کاتالوگ سون هیون

کاتالوگ هوشمند دیجیتال سون هیون که به خاطر رویکردهای صادراتی آن به صورت دو زبانه طراحی شده بود، شامل 147 صفحه بود و حجمی معادل 7.61 مگابایت داشت. اسمارت کاتالوگ سون هیون بر خلاف پیچیدگی های بصری خود حجمی بهینه داشت و نوید ارسال و انتشاری سریع و آسان را به سفارش دهنده می داد.

اسمارت کاتالوگ سون هیون بر اساس تجربه کاربری و واسط کاربری استاندارد اسمارت کاتالوگ مدیریت و اجرا شده بود و توانسته بود بر اساس نیاز مخاطبان این برند، اطلاعات مناسبی را در مورد خواص و نحوه استفاده محصولات ارائه نماید.

 

در ادامه می توانید تصاویری از کاتالوگ دیجیتال سون هیون را ملاحظه نموده و در پایین صفحه این اسمارت کاتالوگ را دانلود و مشاهده نمایید.

 

کاتالوگ هوشمند دیجیتال

سون هیون

کاتالوگ دیجیتال

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

اسمارت کاتالوگ سون هیون

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *