کاتالوگ هوشمند دیجیتال کاوش کاران فیدار

کاتالوگ هوشمند دیجیتال کاوش کاران فیدار که با برند پُلیتک ( Politek ) آماده سازی شد، جزو کاتالوگ های الکترونیکی اجرا شده در صنعت وان و جکوزی می باشد. این کاتالوگ هوشمند مانند تمام کاتالوگ های الکترونیکی دیگر از هویت رنگی برند تبعیت می کند، اما در بخش فرم با تغییرات زیادی نسبت به قبل مواجه شد.

دلیل استفاده از فرم های متفاوت در این کاتالوگ عدم کارایی فرم های این برند بود که طبق مشاوره های صورت گرفته از تیم طراحی و فروش به مشتری صورت گرفت.

 

مزایای کاتالوگ دیجیتال کاوش کاران فیدار

کاتالوگ هوشمند دیجیتال کاوشکاران فیدار ( Politek ) یک کاتالوگ تک زبانه است و رویکردی خاص در استراتژی های مارکتینگ خود دارد که بر اساس نیاز مجموعه کاوش کاران فیدار اجرایی شد.

این اسمارت کاتالوگ 82 صفحه ای، محصولات کاوشکاران فیدار را در 5 گروه اصلی (به گروه های زیر) تقسیم و به مخاطبان این برند ارائه می نماید:

  1. وان و جکوزی
  2. اتاق دوش و سونا بخار
  3. کابین دوش
  4. اتاق دوش و زیر دوشی
  5. پنل دوش

 

فاکتورهای فنی اسمارت کاتالوگ کاوش کاران فیدار، حجمی بهینه (حدوداً 6 مگابایت ) برای این کاتالوگ هوشمند دیجیتال ایجاد نمود و ارسال و انتشاری آسان و سریع را برای این مجموعه به ارمغان آورد.

 

نکات مهم در اسمارت کاتالوگ کاوشکاران فیدار

تجربه کاربری اجرا شده در اسمارت کاتالوگ کاوش کاران فیدار، تجربه کاربری استاندارد اسمارت کاتالوگ بوده و علاوه بر ارتباطات عمومی با وب سایت و دیگر رسانه های الکترونیکی، به مسیریابی به سمت دفتر مرکزی کاوشکاران فیدار مجهز شد تا مخاطبان این برند به راحتی بتوانند به شوروم این مجموعه مراجعه کنند.

در ادامه می توانید تصاویری از نمونه این پروژه کاتالوگ هوشمند دیجیتال کاوشکاران فیدار را مشاهده نمایید و با استفاده از دکمه ای که در پایین صفحه تعبیه شده اسمارت کاتالوگ کاوش کاران فیدار را دانلود و ملاحظه نمایید.

 

کاتالوگ هوشمند دیجیتال

POLITEK

کاتالوگ های الکترونیکی

 

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

 

کاوشکاران فیدار

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *