کاتالوگ هوشمند محصولات ماردینی

یکی دیگر از کاتالوگ هایی که به صورت دو زبانه توسط تیم ما در صنعت آرایشی اجرا شده، کاتالوگ هوشمند محصولات ماردینی است.

رویکرد صادراتی این برند باعث شد که اسمارت کاتالوگ آن ها به صورت دو زبانه طراحی و اجرا شود. متریال های مورد نیاز ( عکس محصولات و رنگ بندی ها ) برای طراحی و اجرای کاتالوگ هوشمند دیجیتال برند ماردینی توسط خود سفارش دهنده ارائه شد. فرم ها و ترکیب بندی ها همه بر اساس این موضوع طراحی و اجرا شد تا بهترین ارائه را از یک محصول آرایشی باکیفیت به مخاطب القا کند.

 

مزایای کاتالوگ هوشمند دیجیتال محصولات ماردینی

فرمت زبان دوم این کاتالوگ هوشمند آرایشی به گونه ای برنامه ریزی و اجرا شد، که مخاطب علاوه بر انتخاب زبان در پنل ابتدایی کاتالوگ بتواند در هر صفحه تغییر زبان اطلاعات را انجام دهد و کار را برای کاربران و مخاطبان، برای تغییر زبان بسیار ساده تر و سریعتر نماید.

 

مهمترین نکات در اسمارت کاتالوگ برند ماردینی

اسمارت کاتالوگ محصولات ماردینی که شامل 47 صفحه است، بر اساس پالت رنگی برند طراحی و اجرا شده و حجمی معادل 3 مگابایت دارد که برای یک کاتالوگ الکترونیکی بسیار ایده آل است. این کاتالوگ دو زبانه ارائه ای از طبقه بندی محصولات را به مخاطبان خود عرضه می کند، تا به راحتی و سریعترین شکل ممکن به محصول مد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

طبق تجربه کاربری استاندارد اسمارت کاتالوگ، ارتباط بین اسمارت کاتالوگ با کلیه رسانه های الکترونیکی این برند برقرار و اجرایی شد.

 

در ادامه تصاویری از طراحی سفارش کاتالوگ هوشمند دیجیتال محصولات برند ماردینی را مشاهده می کنید و در پایین صفحه می توانید برای برای دانلود و مشاهده کامل اسمارت کاتالوگ ماردینی از دکمه دانلود پایین صفحه استفاده نمایید.

 

اسمارت کاتالوگ ماردینی

برند ماردینی

کاتالوگ هوشمند

 

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

 

کاتالوگ آرایشی

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *