کاتالوگ هوشمند دیجیتال محصولات ویتامول

شروع کار با گروه اطلاس طلائی ایرانیان با طراحی و اجرای کاتالوگ هوشمند دیجیتال محصولات ویتامول همراه بوده است. کاتالوگ هوشمند محصولات ویتامول شامل محصولات مربوط به پوست، مو و رنگ مو می باشد.

 

مزایای کاتالوگ هوشمند محصولات ویتامول

  • طراحی بصری این کاتالوگ به گونه ای انجام شده که مخاطب به راحتی بتواند به انتخاب محصول مورد نظر خود بپردازد.
  • بعد از منوی اصلی که به معرفی سرفصل محصولات پرداخته، شاهد زیر مجموعه هر کدام از این دسته بندی ها خواهید بود.
  • در صفحات معرفی، محصول بزرگ نمایی شده و تمام اطلاعات مربوط به محصول که شامل اجزای تشکیل دهنده آن می باشد، در اختیار مخاطب قرار گرفته است.
  • پالت رنگی استفاده شده، از روی رنگ محصولات گرفته شده تا محصول به زیبایی دیده شود و راحت تر در ذهن مخاطب جای بگیرد.
  • در آپدیت اخیر این کاتالوگ هوشمند برای تمام محصولات دکمه مشاهده در وب سایت قرار گرفته تا مخاطب به راحتی بتواند این محصول و دیگر محصولات را در کنار هم مشاهده کند.

 

لازم به ذکر است که بخش زیادی از محصولات که در این کاتالوگ هوشمند دیجیتال استفاده شده توسط مجموعه اسمارت کاتالوگ عکاسی شده است، که این موضوع در طراحی بهتر و زیباتر کاتالوگ هوشمند محصولات ویتامول به طراح کمک زیادی کرده است.

کاتالوگ ویتامول دارای محصولات گسترده ای می باشد، اما این محصولات گسترده در ۱۰۰ صفحه و به بهینه ترین حالت ممکنه جایگزین و معرفی شده است. حجم این کاتالوگ ۱۰۰ صفحه ایی حدوداً ۷ مگا بایت می باشد تا به راحتی بتواند، ارسال شود.

 

نکته مهم در اسمارت کاتالوگ محصولات ویتامول

کاتالوگ ابزاری است که هر روزه مورد استفاده مخاطبان زیادی قرار می گیرد و باعث ایجاد یک بازار رقابتی برای تولید کنندگان این گونه از محصولات می شود، پس برای معرفی برند مورد نظر باید تصمیم های هوشمندانه ای گرفت، شرکت ویتامول این راه هوشمندانه را توسط تهیه اسمارت کاتالوگ که یک کاتالوگ دیجیتال هوشمند می باشد انتخاب کرد، تا هم سریع تر و بیشتر خود را به مخاطبان خود بشناساند.

 

کاتالوگ رنگ مو ویتامول

شرکت ویتامول

کاتالوگ هوشمند دیجیتال

 

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

 

اسمارت کاتالوگ ویتامول

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *