کاتالوگ هوشمند دیجیتال گرینو سنس

کاتالوگ هوشمند گرینو سنس از دیگر نمونه کارهای تیم ما در بخش صنعت غذایی و دارویی می باشد. محصولات این کاتالوگ هوشمند دیجیتال به خاطر ماهیت اورگانیک خود تیم طراحی ما را به ایجاد فضایی بصری هدایت می کرد که بتوانند ساختارهای طبیعی محصولات را به بهترین شکل به مخاطبان اسمارت کاتالوگ گرینو سنس نمایش دهد.

 

مشخصات کاتالوگ هوشمند گرینو سنس

پالت رنگی این برند بر همین اساس انتخاب شده بود و تیم آتلیه طراحی اسمارت کاتالوگ با استفاده از گرافیک و تصاویر مناسب برای آن توانستند به خوبی اهداف این برند را در ارتباط خود با بیننده محقق نمایند.

اسمارت کاتالوگ گرینو سنس با توجه به دو زبانه بودن خود در پلن های صادراتی این مجموعه بسیار موثر بوده و محصولات این مجموعه را به مخاطبان غیر ایرانی معرفی می نماید.

محصولات گرینو سنس که در سه گروه اصلی طبقه بندی شده اند، شامل 35 آیتم می باشند که به صورت تفکیکی در بخش فارسی و انگلیسی به نمایش در آمده اند. علاوه بر معرفی کامل محصولات امکان خرید آنلاین هر محصول از طریق اسمارت کاتالوگ در دسترس مخاطبان این برند قرار گرفت تا با یک کلیک به ادامه فرآیند خرید آنلاین خود بپردازند.

اسمارت کاتالوگ گرینو مشتمل بر 181 صفحه می باشد و با حجم حدودی 9 مگابایت به راحتی در همه رسانه های الکترونیکی و غیر الکترونیکی قابل ارسال و انتشار خواهد بود.

با توجه به تعداد لینک های اسمارت کاتالوگ گرینو و فروشگاه آنلاین این مجموعه ( در حدود 362 لینک ارتباطی )، فاکتور شبکه سازی میانی اسمارت کاتالوگ و وب سایت به خوبی ایجاد شده و اسمارت کاتالوگ گرینو سنس می تواند در مباحثی مانند تعداد بازدید و رتبه به وب سایت این مجموعه عملکرد متفاوتی ایجاد نماید.

در ادامه شما را به مشاهده بخش هایی از این اسمارت کاتالوگ دعوت می نماییم. در پایان این صفحه شما می توانید اسمارت کاتالوگ گرینو را دانلود و ملاحظه نمایید.

 

کاتالوگ هوشمند دیجیتال

اسمارت کاتالوگ گرینو سنس

کاتالوگ هوشمند

 

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

 

اسانس گرینو

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *