کاتالوگ الکترونیکی ادکلن پاریس بلو

کاتالوگ الکترونیکی پاریس بلو یکی دیگر از نمونه های اسمارت کاتالوگ برای تیم ماست. این کاتالوگ الکترونیکی که جزو نمونه های کاتالوگ های الکترونیکی در صنعت عطر و ادکلن می باشد، جزو سفارش های مجموعه بازرگانی حلوائی بوده و بنا به درخواست این شرکت به صورت دو زبانه طراحی و اجرا شده است.

 

آشنایی با محتویات کاتالوگ پاریس بلو

هویت بصری که برای این کاتالوگ الکترونیکی درنظر گرفته شده، به گونه ای بود که در رنگ سازمانی از پالت رنگی این برند و در بخش فرم ها از وب سایت مرجع این برند الهام گرفته شده است. طبقه بندی کلی این کاتالوگ در دو گروه بانوان و آقایان صورت گرفته است.

این کاتالوگ شامل معرفی محصولات برند پاریس بلو و برند جانبی آن می باشد، تعداد صفحات این اسمارت کاتالوگ ۱۰۱ صفحه می باشد (۵۰ صفحه برای هر یک از زبان ها)، و حجم کلی این کار ۳.۷ مگا بایت می باشد، که بی شک این مورد یکی از مزیت های مهم برای کاتالوگ می باشد تا دیگر هیچ نگرانی در مورد ارسال برای مخاطبان وجود نداشته باشد.

عکس های که در این کاتالوگ مورد استفاده قرار گرفته و معرف هر کدام از عطرها می باشد، توسط خود برند پاریس بلو تامین و ارسال شد، تا یونیفرم هر عطر در اسمارت کاتالوگ پاریس بلو حفظ و یکسان سازی شود. در واقع برند پاریس بلو مثل تمام برند های تولید کننده عطر، براساس رایحه و مخاطب هر عطر یک عکس بخصوص برای ارائه بصری استفاده می کرد و این موضوع در اسمارت کاتالوگ این برند هم پیاده سازی و رعایت شده است.

 

نکته ی مهم در کاتالوگ الکترونیکی ادکلن پاریس بلو

محتوا سازی برای هر یک از آیتم ها (محصولات) در ۳ بخش اصلی صورت گرفته که شامل موارد زیر می باشد:

  • یک عبارت کوتاه برای انتقال طبقه بندی و القای خانواده عطر
  • یک پارگراف برای ارائه جزئیات بیشتر
  • همچنین ارائه ترکیبات و رایحه ابتدایی، میانی و پایانی هر عطر

 

کاتالوگ الکترونیکی پاریس بلو

ادکلن پاریس بلو

کاتالوگ هوشمند پاریس بلو

 

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

    از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

اسمارت کاتالوگ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *