کاتالوگ هوشمند محصولات دنی وان

کاتالوگ هوشمند محصولات دنی وان یکی از سفارشات مجموعه سبز گلسار به تیم ماست. این کاتالوگ هوشمند دیجیتال به صورت تک زبانه طراحی شد و در بروزرسانی بعدی خود به یک کاتالوگ 4 زبانه تبدیل شد.

 

معرفی کاتالوگ دیجیتال محصولات دنی وان

ساختار اصلی کاتالوگ هوشمند دیجیتال محصولات دنی وان بر طبق رنگ بندی این برند شکل گرفت و بر همین اساس گرافیک و سایر المان های بصری مدیریت شد.  طراحی این کاتالوگ به شکلی انجام شد تا بتواند بر اساس مخاطبان و مصرف کنندگان محصولات دنی وان ارائه ای دل نشین و موثر ایجاد نماید.

 

مزایای اسمارت کاتالوگ دنی وان

اسمارت کاتالوگ محصولات دنی وان در ابتدا یک اسمارت کاتالوگ 67 صفحه تک زبانه بود و با اضافه شدن بخش های مربوط به سه زبان عربی، انگلیسی و روسی به 265 صفحه افزایش یافت. بر خلاف افزایش تعداد صفحات ( 4 برابر )، حجم اسمارت کاتالوگ دنی وان حجمی بهینه ( درحدود 11 مگابایت ) است. این کاتالوگ هوشمند امروز به یک ابزار مهم در بازاریابی و تبلیغات برای برند دنی وان چه در داخل کشور و چه در دیگر کشورها به حساب می‌ آید و محصولات این برند را به مخاطبان خود چه در داخل کشور و چه در کشورهای دیگر به راحتی معرفی می نماید.

کاتالوگ هوشمند دنی وان که در کل 49 آیتم محصول را به مخاطبان خود معرفی می کند از UX و UI استاندارد اسمارت کاتالوگ تبعیت می کند و برخلاف تعداد زبان ها و فهرست های چندگانه از یک تجربه کاربری روان و بی نقص تبعیت می کند.

 

نکته ی مهم در اسمارت کاتالوگ برند دنی وان

بر اساس سیاست ها و اهداف سفارش دهنده این کاتالوگ هوشمند دیجیتال تنها ارتباط در نظر گرفته شده با شبکه های اجتماعی این برند فقط در اکانت اینستاگرام صورت گرفت.

اسمارت کاتالوگ دنی وان برای تولید کنندگانی که در صنعت آرایشی و بهداشتی فعالیت می کنند و بر خلاف صادرات خود از کاتالوگ های تک زبانه استفاده می کنند، یک نمونه مناسب از لحاظ محتوا سازی به حساب می آید.

 

کاتالوگ دیجیتال دنی وان

Dani one

کاتالوگ هوشمند

 

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

 

اسمارت کاتالوگ دنی وان

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *