کاتالوگ دیجیتال محصولات لاریو

بزرگترین نکته و چالشی که اسمارت کاتالوگ محصولات لاریو برای تیم ما داشت این موضوع بود که چندمین سفارش اسمارت کاتالوگی بود که مجموعه بازرگانی حلوایی به ما داده بود. کاتالوگ دیجیتال محصولات لاریو دقیقا چهارمین اسمارت کاتالوگی بود که در زمینه عطریات طراحی می شد و آتلیه طراحی ما مثل همیشه بر این عقیده بود که نمی بایست به هیچ کدام از آن ها، شباهت می داشت.

آشنایی با کاتالوگ دیجیتال محصولات لاریو

کاتالوگ هوشمند محصولات برند لاریو یک کاتالوگ دو زبانه ( فارسی – انگلیسی ) است که در در سه نسخه تماماً فارسی، تماماُ انگلیسی و یک کاتالوگ دو زبانه به سفارش دهنده ارائه شد. اسمارت کاتالوگ محصولات لاریو بر اساس UX و UI بروز اسمارت کاتالوگ آماده سازی شده و بر این اساس توانسته 12 عطر ماندگار مردانه لاریو را به همراه 17 عطر مخصوص بانوان این برند را در خود به نمایش گذاشته و به مخاطبان این برند معرفی نماید.

محتواسازی در اسمارت کاتالوگ محصولات برند لاریو در چند بخش برای هر محصول صورت گرفته که می تواند، برای اهالی صنعت عطر جذاب باشد. جدا از نام و حجم هر عطر که در صفحه فهرست و صفحه اختصاصی محصولات به نمایش درآمده، تلاشی موفقیت آمیز برای معرفی رایحه هر عطر در قالب متن صورت گرفته که در صفحات اختصاصی هر محصول به نمایش درآمده و جدا از این گروه محتوایی، رایحه ابتدایی و میانی و پایانی هر عطر به طور مشخص ارائه شده است.

در کنار تمام محتواسازی های مربوط به هر محصول، نام عطرهایی با رایحه مشابه محصول هم معرفی شده تا کار را برای بررسی و انتخاب کاربران اسمارت کاتالوگ محصولات لاریو ساده تر کند.

 

مزایای اسمارت کاتالوگ محصولات برند لاریو

اسمارت کاتالوگ محصولات برند لاریو که یک کاتالوگ هوشمند آفلاین 93 صفحه ای است، حجمی حدوداً 5 مگا بایت دارد و از کل تعداد صفحات آن، 48 صفحه برای بخش فارسی و 48 صفحه دیگر مربوط به زبان انگلیسی این اسمارت کاتالوگ می باشد. اسمارت کاتالوگ محصولات لاریو تا اکنون بروزرسانی های زیادی را تجربه کرده و همچنان نیازهای برند لاریو را در پلن های بازاریابی و فروش مرتفع می نماید.

در ادامه شما را به مشاهده گالری تصاویر این کاتالوگ دیجیتال دعوت می کنیم. در پایان این صفحه می توانید کاتالوگ هوشمند محصولات برند لاریو را دانلود و مشاهده نمایید.

 

 

کاتالوگ دیجیتال لاریو

برند لاریو

کاتالوگ هوشمند LA RIVE

 

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

اسمارت کاتالوگ محصولات لاریو

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *