اسمارت کاتالوگ پروویو

اسمارت کاتالوگ پروویو یکی از عناوین کاتالوگ های الکترونیکی طراحی شده در صنعت برقی آرایشی است. اسمارت کاتالوگ پروویو که محصولات برقی این برند را به مخاطبان خود معرفی می کند، کلیه آیتم ها را در 4 گروه اصلی تقسیم می کند. محصولات برند پروویو که سال ها پیش در آتلیه اسمارت کاتالوگ عکاسی شده بودند در این کاتالوگ به خودنمایی می پردازند.

 

مشخصات اسمارت کاتالوگ پروویو

کاتالوگ دیجیتال پروویو که یک کاتالوگ تک زبانه است یکی از زیباترین همنشینی های رنگی را بین رنگ طلایی و مشکی ایجاد نموده است. ساختارهای بصری مورد استقبال برای چنین محصولاتی، برای تیم مجموعه ما کاملاً از قبل مشخص و قابل پیشبینی بود. استفاده از زبان آیکن ها برای انتقال سریع مفاهیم در کنار توضیحاتی که توسط سفارش دهنده ارائه گردید، یکی از همین موارد بود. شرایط گارانتی محصولات نیز در اسمارت کاتالوگ محصولات پروویو به عنوان سرفصلی جداگانه و مهم در نظر گرفته شد تا اطمینان مصرف کنندگان این برند را افزایش دهد.

در آخرین بروزرسانی اسمارت کاتالوگ پروویو گزینه “مشاهده در وب سایت” به تمام محصولات اضافه شد تا بیشترین شبکه سازی را به وب سایت عملیاتی نماید.

 

مزایای کاتالوگ دیجیتال پروویو

اسمارت کاتالوگ محصولات پروویو که یک کاتالوگ 67 صفحه‌ای است که توسط UI و UX استاندارد و پیشرفته اسمارت کاتالوگ توانست 40 آیتم محصولات این برند را برای مخاطبان مقدور ساخت.

حجم بهینه اسمارت کاتالوگ پروویو 5 مگابایت است و این حجم برای یک کاتالوگ 67 صفحه ای بسیار ایده‌ال خواهد بود و باعث می شود که هیچ یک از مسیر های ارسال و انتشار تحت تاثیر حجم بالا مسدود نشود. این موضوع در کنار کلمات کلیدی تعریف شده برای این فایل توانسته آن را در دنیای الکترونیکی به یک کاتالوگ الکترونیکی کارآمد و موثر تبدیل نماید.

گرافیک این اسمارت کاتالوگ در کنار مباحث مدیریتی و فنی آن باعث کارایی بیشتر این کاتالوگ دیجیتالی شده و انجام استراتژی‌ های جذاب و هوشمندانه در این صنعت، مانند ضمیمه کردن اسمارت کاتالوگ محصولات پروویو به بسته بندی های جدید این برند توانسته باعث افزایش انتشار بیش از پیش آن شود.

در ادامه می توانید گالری تصاویر این اسمارت کاتالوگ را بررسی نمایید و در پایان آن را دانلود و مشاهده نمایید.

 

 

 

کاتالوگ-دیجیتال-محصولات-پروویو

 

کاتالوگ-سشوار-پروویو

 

کاتالوگ-چاپی-محصولات-پروویو

 

کاتالوگ-هوشمند-محصولات-پروویو

 

 

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

کاتالوگ-هوشمند-سشوار-پروویو

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *