اسمارت کاتالوگ سورکر

اسمارت کاتالوگ سورکر یکی از سفارش های پنج گانه اسمارت کاتالوگ شرکت اطلس طلایی است. این کاتالوگ هوشمند دیجیتال جزو نمونه های ما در صنعت برقی آرایشی است و اجرا شدن آن به صورت افقی یکی از فاکتورهای محاسباتی آن محسوب می شود.

 

مزایای اسمارت کاتالوگ سورکر

در مورد اسمارت کاتالوگ سورکر همینجا باید یک اعتراف بکنیم که؛ برند سورکر قبل از سفارش اسمارت کاتالوگ خود جزو مشتریان تیم ما بود و بسیار از فضاهای تبلیغاتی و برندسازی سورکر توسط تیم ما اجرایی شده بود. از بسته بندی های جدید تا نشانه خدمات پس از فروش و حالا اسمارت کاتالوگ محصولات سورکر.

اسمارت کاتالوگ سورکر یک کاتالوگ ۸۹ صفحه ای است که به صورت تک زبانه فارسی محصولات این برند برقی را معرفی می نماید. حجم آن بسیار بهینه است ( کمتر از ۸ مگابایت ) و بر اساس کلمات کلیدی خاصی seo شده است.

 

نکته ی مهم در کاتالوگ هوشمند دیجیتال برند سورکر

نکته جالبی که در کاتالوگ هوشمند دیجیتال برند سورکر وجود دارد عکس های صنعتی بکار رفته در آن است که بیشتر آن توسط آتلیه عکاسی اسمارت کاتالوگ انجام شده است. این عکاسی سال ها قبل انجام شده بود اما فریم های مربوطه جذاب و برای استفاده در کاتالوگ هوشمند دیجیتال کارا بودند. استفاده از زبان آیکن ها برای انتقال بارزترین خصیصه هر محصول، یک ایده هوشمندانه از تیم طراحی اسمارت کاتالوگ بود که باعث اعتماد سازی بیشتر در نگاه مخاطب شده بود و شخصیت پردازی بهتری از برند و محصولات سورکر ارائه می کرد.

اسمارت کاتالوگ محصولات سورکر در دی ماه ۱۴۰۰ بروزرسانی شد و با توجه به راه اندازی پرتال محصولات در وب سایت، یک شبکه سازی عظیم از سمت اسمارت کاتالوگ برند سورکر به سمت وب سایت این مجموعه صورت گرفت.

در پایان صفحه می توانید اسمارت کاتالوگ سورکر را دانلود و ملاحظه نمایید.

 

کاتالوگ-هوشمند-دیجیتال-سورکر

 

پالت-رنگ-در-چاپ-کاتالوگ-تعداد-کم

 

نمایندگی-محصولات-سورکر

 

کاتالوگ-دیجیتال-چیست

 

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

کاتالوگ-هوشمند-محصولات-سورکر

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *