اسمارت کاتالوگ کاشی حافظ

اسمارت کاتالوگ کاشی حافظ اولین سفارش تیم ما در صنعت کاشی و سرامیک بود. اجرای اسمارت کاتالوگ کاشی حافظ با توجه به نداشتن اطلاعات کافی در مورد صنعت کاشی و سرامیک نیازمند جلسات مکرر بود تا تیم فنی ما با اطلاعات و نحوه ارائه درست و اصولی محصولات آشنا شوند و بتوانند سبک ارائه را به درستی در اسمارت کاتالوگ اجرایی نمایند.

 

مزایای اسمارت کاتالوگ کاشی حافظ

اسمارت کاتالوگ کاشی حافظ نیز مانند بسیاری از سفارش دهندگان که رویکرد صادراتی دارند، به صورت دو زبانه اجرایی شد. به خاطر مسائل فنی فراوانی که وجود داشت تیم فنی اسمارت کاتالوگ به این نتیجه رسید، که دو زبانه کردن این اسمارت کاتالوگ توسط پنل انتخاب زبان صورت نگیرد و تغییر زبان در صفحات منتخب، توسط یک دکمه صورت گیرد. در مدل ارائه محصولات جدا از ارائه طرح هر کاشی با امکان بزرگنمایی، از تصاویر دکوراتیو نیز استفاده شد تا مخاطبان اسمارت کاتالوگ کاشی حافظ بتوانند درک بهتری از طرح هر مدل داشته باشند.

اسمارت کاتالوگ کاشی حافظ در مرداد ماه سال 1401 بروزرسانی شد و نسخه سوم آن به سفارش دهنده ارائه شد. در پایان این بروزرسانی تعداد صفحات کاتالوگ دیجیتال کاشی حافظ 564 صفحه شد و حجم نهایی این کاتالوگ به 23 مگابایت رسید. این بروزرسانی که یک بروزرسانی عمیق برای کاتالوگ هوشمند کاشی حافظ به حساب می آمد، تغییر در برندهای کاشی حافظ، حذف کلی برخی از برندها و اضافه شدن برندهای تجاری جدید کاشی حافظ و طبقه بندی بر اساس سایز ها، همه بخشی از این بروزرسانی بود.

 

آشنایی با روند طراحی اسمارت کاتالوگ کاشی حافظ

طراحی قالب اسمارت کاتالوگ کاشی حافظ بر اساس پالت رنگی و هویت بصری برند حافظ ( که توسط سفارش دهنده ارائه شده بود ) صورت گرفت و بر اساس آن ساختارهای بصری تعاملی آن شکل گرفت. این کاتالوگ هوشمند کلیه محصولات کاشی حافظ و برندهای تجاری آن را به مخاطبان نمایش داده و هر یک از برندهای تجاری و لاین های تولیدی را به دو زبان، به مخاطبان خود معرفی می نماید.

کاتالوگ هوشمند کاشی حافظ با تمام چالش‌های فراوانی که قبل از اجرا داشت یک کاتالوگ هوشمند جذاب و کارا است که نتیجه تلاش های تیم اسمارت کاتالوگ در آن به خوبی نمایان بود. بزرگترین دستاورد تیم ما در این سفارش نظر مسئول کاشی حافظ بعد از اتمام سفارش بود: همکاری با اسمارت کاتالوگ یک تجربه جالب با نتیجه جذاب بود. امیدوارم پشت هر تلاشی همچنین نتیجه درخشانی باشد.

در ادامه گالری تصاویرکاتالوگ هوشمند دیجیتال کاشی حافظ را مشاهده می نمایید، برای دانلود اسمارت کاتالوگ کاشی حافظ از دکمه دانلود در پایین صفحه استفاده نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *