کاتالوگ هوشمند شیرآلات پپکو

گروه صنعتی شیرآلات پپکو در زمینه تولید شیرآلات فعال می باشد و دومین کاتالوگ هوشمند از سری کاتالوگ های مجموعه اسمارت کاتالوگ در زمینه شیرآلات می باشد.

معرفی کاتالوگ هوشمند دیجیتال شیرآلات پپکو

شیرآلات پپکو دارای مجموعه گسترده ای می باشد که مطمئنا سلیقه های زیادی را تحت پوشش قرار می دهد.

مزیت های اسمارت کاتالوگ شیرآلات پپکو:

  • برای جستجو راحت مخاطب، طبقه بندی به دقت درنظر گرفته شده.
  • در هر کدام از مجموعه ها به معرفی زیر مجموعه ها پرداخته شده و بعد از انتخاب هر کدام از گزینه ها به صفحه اطلاعات محصول وارد می شود.
  • تمام محصولات همراه با کد و رنگبندی آن ها ارائه شده است.
  • در این کاتالوگ صفحه ای برای نمونه رنگ های محصولات طراحی شده تا علاوه بر مشاهده نمونه هر رنگ نام درست هر رنگ هم در اختیار مخاطب قرار بگیرد.

 

بعضی از مخاطبین خواهند گفت، ما کاتالوگ را مشاهده کردیم اما اگر خواهان سوالات بیشتر و کامل تر باشیم، آیا برای این منظور هم امکانی قرار داده شده است؟ در پاسخ باید بگویم که صفحه مشاوره آنلاین برای همین منظور طراحی شده است، تا هر زمان که به مشاور نیاز پیدا کردید، از طریق شبکه های اجتماعی آن را در اختیار داشته باشید.

 

نکات مهم در کاتالوگ هوشمند شیرآلات پپکو

پپکو در آستانه حضور در نمایشگاه صنایع ساختمانی، تصمیم بر این گرفت که علاوه بر نمایش محصولات خود کاتالوگی هم در اختیار مخاطبین خود قرار دهد و اسمارت کاتالوگ را برای این هدف در نظر گرفت، چرا که به این نتیجه رسیده بود که اگر بخواهد بیشتر در ذهن مخاطبین خود جای بگیرد و همیشه همراه آن ها باشد، داشتن یک کاتالوگ هوشمند دیجیتال یک تصمیم هوشمندانه خواهد بود. بنابراین به دلیل کمبود وقت، طراحی و بارگزاری اطلاعات این کاتالوگ به سرعت انجام گرفت تا گروه صنعتی پپکو بتواند با آرامش خاطر در نمایشگاه حضور داشته باشد.

 

کاتالوگ شیرآلات پپکو

اسمارت کاتالوگ

کاتالوگ هوشمند دیجیتال پپکو

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

 

Smart Catalog

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *