کاتالوگ دیجیتال دیکا آسیا

شرکت فنی مهندسی دیکا آسیا تولید کننده، طراح و مجری پارتیشن اداری می باشد که برای معرفی بهتر خود، دست یاری مجموعه اسمارت کاتالوگ را فشرد و توانست به بهترین ابزار موجود در بازار، محصولات خود را به مخاطبینش معرفی نماید.

 

خصوصیات کاتالوگ الکترونیکی دیکا آسیا

طراحی دیکا آسیا در نوع خود چالش برانگیز بود، چرا که محصولات دیکا آسیا دارای تنوع زیادی است، به همین خاطر شرکت اسمارت کاتالوگ تمامی محصولات و زیر مجموعه های آن را با جزئیات دسته بندی و  طراحی کرده است.

مزیت های کاتالوگ دیجیتال شرکت دیکا آسیا

  • ابتدا محصولات تولیدی به طور کامل معرفی شده تا مخاطب بداند که می تواند دنبال چه چیزی بگردد.
  • بعد از انتخاب محصول مد نظر، مخاطب را با هدایت در دسته های طبقه بندی شده به محصول مربوطه راهنمایی می کند.
  • برای هر انتخابی اطلاعاتی کوتاه، همراه با جدول مشخصات فنی ارائه شده است.
  • توسط دکمه مشاهده نمونه کارها وارد صفحه ایی خواهید شد که نمونه ها به صورت پازل در کنار هم چیده شده، تا در یک نظر همه نمونه ها را در کنار هم شاهد باشید و البته تمام نمونه کارها برای راحتی مخاطب بزرگنمایی شده است.

 

برای بعضی از نمونه کارها نام پروژه ذکر شده که بیشتر آن ها هم شرکت های نام آشنای را شامل می شود و این موضوع در جلب اعتماد مخاطب تاثیر گذار خواهد بود.

 

دیکا آسیا و اسمارت کاتالوگ

چطور می توان در یک کاتالوگ صدای مشتری را شنید؟ دیکا آسیا چند پروژه برگزیده را معرفی کرد و اسمارت کاتالوگ لینک های مربوطه را به آن پروژها پیوند کرد، هر زمان که مخاطب خواستار شنیدین صدای مشتریان دیگر باشد به راحتی می تواند به آنها دسترسی داشته باشد و نظر دیگران را هم بشنوند تا بهتر بتواند تصمیم گیری کند.

 

کاتالوگ هوشمند دیجیتال

کاتالوگ هوشمند

کاتالوگ الکترونیکی

 

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

کاتالوگ دیجیتال

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *