کاتالوگ هوشمند محصولات برند فورمس

شرکت فورمس عضوی از گروه زیبا ستاره خاورمیانه و تولید کننده انواع محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد و کاتالوگ هوشمند محصولات برند فورمس جزو سومین کاتالوگ در مجموعه اسمارت کاتالوگ در زمینه اقلام بهداشتی می باشد.

 

مزایای کاتالوگ الکترونیکی محصولات برند فورمس

همان طور که پیشتر توضیح داده شد، کاتالوگ محصولات فورمس شامل دو دسته از محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد که در این کاتالوگ به صورت هوشمندانه طبقه بندی شده و مخاطب را به راحتی به محصول مورد نظر راهنمایی می کند:

  • به طور مثال در قسمت معرفی کرم های مرطوب کننده، اول شاهد انواع کرم های مرطوب کننده در بسته بندی های مختلف خواهید بود که با انتخاب هر کدام از مجموعه ها وارد زیر مجموعه آن ها که شامل اجزای تشکیل دهنده محصولات می باشند، خواهید شد.
  • با انتخاب هر محصول صفحه اطلاعات بیشتر نمایش داده خواهد شد تا به شناخت بهتر محصول مربوطه دست پیدا کنید.
  • نکته قابل توجه ای که می شود در این کاتالوگ به آن اشاره کرد این است که عکاسی صنعتی تمامی محصولات استفاده شده در این اسمارت کاتالوگ، توسط خود مجموعه صورت گرفته است و استفاده از عکس هایی که قبلا برای استفاده کردن در قسمت طراحی، برای آن ها برنامه ریزی شده، باعث ایجاد کاتالوگی یک دست و هماهنگ شده است.

 

نکات مهم در کاتالوگ هوشمند محصولات فورمس

طراحی کاتالوگی این چنینی ( منظور یک کاتالوگ هوشمند دیجیتال ) برای محصولاتی که هر روزه مورد استفاده قرار می گیرد و آشنا کردن مخاطبان بیشتر با برند خود تصمیم هوشمندانه ایی بود، چرا که یک کاتالوگ هوشمند به سرعت انتشار می یابد و به دست مخاطبان بیشماری می رسد.

این کاتالوگ هوشمند با داشتن 96 صفحه دارای حجم بسایر پایینی (7.63 مگابایت) می باشد که براحتی می توان آن را از روش های مختلف انتشار داد و نگران پاک کردن کاتالوگ هوشمند دیجیتال توسط مخاطبان هدف نبود.

 

کاتالوگ هوشمند فورمس

 

محصولات فورمس

 

کاتالوگ الکترونیکی

 

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

 

اسمارت کاتالوگ محصولات فورمس

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *