کاتالوگ الکترونیکی پایا سیستم

شرکت پایا سیستم متخصص در عرصه های صنعتی اعم از تولید رَک و تجهیزات مخابراتی، دکوراسیون فروشگاهی و … می باشد. طراحی این کاتالوگ الکترونیکی به عهده یکی از طراحان مجموعه اسمارت کاتالوگ قرار داده شد و به گفته خودش چالش عجیب و جالبی بود، چرا که این موضوع برای او تازگی داشت.

 

مزایای کاتالوگ هوشمند دیجیتال پایا سیستم

  • رَک و تجهیزات مخابراتی موضوع ساده ای نیست و پیچیدگی های خاص خود را دارد، بنابراین طبقه بندی درست محصولات با دقت صورت گرفته تا مخاطب دچار سردرگمی نشود.
  • بعد از انتخاب هر کدام از دسته ها، برای مخاطب لیستی تهیه شده که با انتخاب آن به صفحه ای وارد خواهد شد که تصویر بزرگنمایی شده از محصول را مشاهده خواهد کرد.
  • در صفحه بزرگنمایی شده از محصول دو دکمه در نظر گرفته شده که مربوط به توضیحات محصول و نمایش مدل ها می باشد.
  • توضیحات کوتاهی برای هر کدام از محصولات ارائه شده تا شناخت دقیق تری از آن ها پیدا کند.
  • یکی از امکاناتی که این کاتالوگ الکترونیکی در اختیار شما قرار می دهد، ارائه مواردی است که شرکت پایا سیستم می تواند برای خریداران خود انجام دهد و این موضوع تحت عنوان، بنا به درخواست خریدار در کاتالوگ ذکر شده است.
  • در صفحه نمایش مدل ها تمامی مدل ها در یک جدول همراه با کد کالا و دیگر جزئیات مربوطه به نمایش در آمده است.
  • در قسمتی که برای تجهیزات در نظر گرفته شده، همه موارد به هوشمندی دسته بندی شده تا قدم به قدم با همه موارد آشنا شوید و برای راحتی بیشتر مخاطب تمام موارد دارای تصویر می باشد.

 

پایا سیستم و اسمارت کاتالوگ

همان طور که قبلا هم گفته شد رَک و تجهیزات مخابراتی موضوع ساده ای نیست و برای اینکه نیاز مخاطبان این نوع از محصولات به درستی برآورده شود، باید از راه های هوشمندانه ای استفاده کرد، شرکت پایا سیستم هم این مورد را به درستی متوجه شده و اسمارت کاتالوگ را که کاتالوگی هوشمند است و امکان دسترسی به تمام مطالب را به راحتی فراهم می کند، برای این هدف انتخاب کرده است.

 

کاتالوگ پایا سیستم

اسمارت کاتالوگ پایا سیستم

کاتالوگ الکترونیکی

 

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

 

کاتالوگ هوشمند

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *