کاتالوگ هوشمند دیجیتال گوهر قطعه پارسیان

آنکه مصلح به دانش است یک قدم جلوتر است (ممکن است موافق نباشید، خب شاید نه همه جا اما حداقل هنگام خرید به نفع شما خواهد بود). این ها را گفتم که به این سوال برسم، دوست دارید قطعات خودرو، بله همان وسیله ای که بخشی جدایی ناپذیر از زندگی تان است را بیشتر بشناسید. اگر جواب بله است پس به معرفی یک کاتالوگ هوشمند دیجیتال با محصولات گوهر قطعه پارسیان خواهم پرداخت.

شرکت گوهر قطعه پارسیان، یکی از تامین کنندگان اصلی شرکت های خودرو ساز در حوزه قوای محرک است و جزء یکی از اولین کاتالوگ های مجموعه اسمارت کاتالوگ در زمینه خودرو می باشد.

 

آشنایی با کاتالوگ هوشمند گوهر قطعه پارسیان

  • شرکت خود را معرفی می کند، تمام آنچه هست و تمام آنچه انجام می دهد.
  • محصولات به دقت دسته بندی شده، تا هم نام آن ها را بدانید و هم یک تصویر از آن ها داشته باشید.
  • هر کدام از محصولات را کلیک کنید، شاهد یک لیست خواهید بود که شما را به صفحه اطلاعات محصول هدایت خواهد کرد.
  • تصاویر بزرگنمایی و تمامی محصولات به صورت کامل معرفی شده و هر محصول شامل شماره فنی و گواهی نامه های مربوطه می باشد، تا از صحت اعتبارات بین الملی این محصولات مطمئن شوید.
  • صفحه مشتریان ما یکی از هوشمندانه ترین صفحاتی است که در یک کاتالوگ هوشمند دیجیتال قرار داده می شود. لیست مشتریان ما یکی از راه های ایجاد و افزایش حس اعتماد است، که بنا به درخواست مشتری این صفحه لحاظ شده است.

 

گوهر قطعه پارسیان در اسمارت کاتالوگ

قطعات ماشین یاد آور پیچ و مهره و فلز است، اما این قطعات در اسمارت کاتالوگ به زیبایی نمایش داده شده اند تا مخاطب خود را در یک دنیای سفت و سخت احساس نکند، بلکه بتواند به راحتی محصول مد نظر خود را بشناسد و بعد از یافتن آگاهی به خرید آن اقدام کند.

 

کاتالوگ هوشمند دیجیتال

قطعه گستر پارسیان

کاتالوگ هوشمند گوهر قطعه پارسیان

 

دوست دارید این اسمارت کاتالوگ را مشاهده کنید ؟

از دکمه دانلود برای این کار استفاده کنید.

 

اسمارت کاتالوگ گوهر قطعه پارسیان

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *