اسمارت کاتالوگ سرامیک البرز

سرامیک البرز یکی دیگر از تولید کنندگان کاشی و سرامیک است که از اسمارت کاتالوگ به عنوان کاتالوگ الکترونیکی خود استفاده می نماید. شرکت سرامیک البرز در ابتدا به دنبال تهیه کاتالوگ مالتی مدیا بود، اما با روشن شدن محدودیت های کاتالوگ مالتی مدیا تصمیم گرفت از نسل کاتالوگ های الکترونیکی اسمارت استفاده کند.

 

برند سرامیک البرز

 

کاتالوگ سرامیک البرز

ساختار درختی محصولات در کاتالوگ هوشمند دیجیتال سرامیک البرز از دو برند اصلی شروع و در ادامه فهرستی از سایز های مربوط به هر برند به نمایش در می آید. نمایش فهرست محصولات موجود در هر سایز به همراه جزئیات کامل هر محصول در کاتالوگ الکترونیک سرامیک البرز ارائه ای کامل از محصولات برند سرامیک البرز را رقم می زند.

در کاتالوگ دیجیتالی سرامیک البرز با معرفی هر محصول، علائم اختصاری منحصر به فرد محصول مربوطه به مخاطبین نمایش داده شده است تا برای انتخاب بهتر و مناسب محیط خودشان، انتخاب مناسبتری داشته باشند.

 

کاتالوگ سرامیک کف

مهندسی معرفی محصولات برند سرامیک البرز با تقسیم بندی کاتالوگ سرامیک کف و دیوار متفاوت است و هیچ تقسیم بندی در این بخش در اسمارت کاتالوگ سرامیک البرز صورت نگرفته است. برای سهولت انتخاب مخاطبان این اسمارت کاتالوگ، از طبقه بندی محصولات بر اساس سایز استفاده شده است.

 

اسمارت کاتالوگ برند سرامیک البرز

کاتالوگ برند سرامیک البرز یک اسمارت کاتالوگ 530 صفحه ای است و شامل بخش های مختلفی مانند معرفی برند و گواهینامه های سرامیک البرز، نمایش محصولات سرامیک البرز و برند چیتا، اطلاعات تماس شرکت سرامیک البرز می باشد. اسمارت کاتالوگ سرامیک البرز یک کاتالوگ 22 مگابایتی است و بر اساس کلمات کلیدی مناسب برای موتور های جستجو بهینه شده است.
در ادامه می توانید بخش هایی از کاتالوگ هوشمند دیجیتال برند سرامیک البرز را مشاهده و در پایان صفحه می توانید اسمارت کاتالوگ مربوطه را دانلود و ذخیره نمایید.

 

سرامیک البرز

کاتالوگ سرامیک کف

از دکمه دانلود برای ذخیره و مشاهده کاتالوگ استفاده کنید.

اسمارت کاتالوگ سرامیک البرز

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *